Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?

Med litet tur skulle det leda till att vi äntligen fick demokrati på riktigt, och inte en smygdiktatur som vi har nu.

Men sannolikt skulle då något av syskonens barn få ärva titeln då. Finns säkert en massa regler kring det där, det kan du ge dig på.

• Dorian Ertymexx

Another baby maybe skrev 2007-12-13 00:21:19 följande:

är kungen somalier?
    Han är sjunde generationens blatte i alla fall, och hans fru är importerad blatte. Och de lever på bidrag, stjäl svenskars jobb och ynglar av sig. Och de har inte heller lärt sig språket ordentligt. Tyyyyypiskt invandrare alltså. *ler brett*
  • Dorian Ertymexx

en glad skrev 2007-12-13 01:03:34 följande:

Men herre gud vem skulle bry sig om någon kunglig är gay eller lesbisk nu för tiden. Även det har vi ju kungliga exempel på från förr? Så varför skulle det inte gå nu?
    Rojalisterna skulle bry sig. De är ju ofta traditionalister (läs, smygrasisiter, smyghomofober och en massa annat smygotrevligt).

Det är faktiskt min hemliga dröm, att Vickan ska vara lesbisk, och ingå partnerskap med en överviktig, ful, medelålders afrikanska. Guuud vad rojalisternas huvuden skulle explodera, vi skulle få republik på ett ögonblick! *asgarvar*
  • Dorian Ertymexx
    grynet80 skrev 2007-12-13 08:55:21 följande:
    Vickan får nog göra fostervattensprov, nupp o plupp o alla möjliga tester tidigt i graviditeten för att se att allt ser bra ut.. Tänk vad hemskt om hon blev tvingad till abort!!Ot, om ingen av kungabarnen får barn, vem blir tronarvinge då?? Jag kan kanske ställa upp?
    Finns nog kusiner, bryllingar eller annat långväga släktigt som kan ta över. Det löser sig nog. Annars importerar de väl en rojalitet, precis som sist. Heh. Mette-Marit som drottning av Sverige. *springer till toaletten för att regurgitera maten*
  • Dorian Ertymexx
    Sallisen skrev 2007-12-13 08:59:19 följande:
    Usch neeej, inte Mette-Marit! Hellre "Prins Pils"!
    Hellre republik. Jag gillar inte att leva i en smygdiktatur.
  • Dorian Ertymexx

Därav att fri invandring är ett måste. Annars blir det ju bara en enorm incesthärva, om alla är släkt med Vasa. :P

Svar på tråden Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?