Inlägg från: Mian1 |Visa alla inlägg
  • Mian1

Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?

Kan faktiskt se en handikappad cp skadad kronbeklädd svensk som de första i världen men jag trorinte det sker.
    Tror inte allas att det har lika stor betydelse idag som förr då kungahuset hade en helt annan position. Kan se Silvia så där överstajlat klappa sitt cp barnbarn för att visa hur männsklig hon är. Kungens farbror blev väl av med prinstiteln när han gifte sig med en ofrälse, när viktoria hade ätrubbningar så var det lite snack i medierna om att det kanse skulle bli ändring på tronföljden pga stress självklrt så skulle det kunna förklaras som ickelämpligt att inneha en kungstitek och vara handikappad svårt nog för friska

reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Mian1
    grynet80 skrev 2007-12-13 08:55:21 följande:
    Vickan får nog göra fostervattensprov, nupp o plupp o alla möjliga tester tidigt i graviditeten för att se att allt ser bra ut.. Tänk vad hemskt om hon blev tvingad till abort!!Ot, om ingen av kungabarnen får barn, vem blir tronarvinge då?? Jag kan kanske ställa upp?
    Apropå abot var det inte Vickan som på sin konfermation då prästen frågade Mord? Svarade
    -Abort!
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
Svar på tråden Vad skulle hända om kronprinsessan får ett handikappat barn?