• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!

alisandra skrev 2008-02-02 21:37:59 följande:
    JA!
  • PetraD

När man har kostat på dem en del pengar vill man ju inte bita sönder dem heller

alisandra skrev 2008-02-02 21:36:54 följande:
    Håller med dig! Men jag Bujar tyckte det var så äckligt när jag bet på mina så då sa han kan du sluta bita?!Jag sa att jag inte kan och enda gånge jag inte bitit var när jag hade akrylnaglar, och då fick jag pengar av honom till det. =) Så nu har jag snart haft akrylnaglar i 2år. =)Men dom är super fina! Skönt och ha..
  • PetraD

det lät också gott

alisandra skrev 2008-02-02 21:52:02 följande:
    KYCKLINGSOPPA2 kycklingfileér1 burk tacosås (mild)purjolökpaprikagräddemjölkvitlök, salt & pepparBryn kycklingen, purjon o paprikan.Blanda grädde, mjölk o tacosås. Låt koka upp försiktigt.Lägg i resten av ingredienserna.Salta & peppra.Pressa i valfri mängd vitlök.Puttra försiktigt ca 10 min.
  • PetraD

den också

alisandra skrev 2008-02-02 21:52:29 följande:
    Tortilla med het kycklingfyllning2 port4 st vetetortillas à 20 cm i diameter1 grillat kycklinglår100 g färska champinjoner1 pressad vitlöksklyfta3 msk salsasås250 g Keso naturell8 skivor ostGÖR SÅ HÄRSätt ugnen på 200 grader. Tärna kycklingköttet, skär champinjonerna i bitar.Blanda kyckling, champinjoner, vitlök, salsasås och Keso. Fördela blandningen itortillorna och rulla ihop. Lägg på ostskivorna. Gratinera i ugn tills ostenfått fin färg, ca 8 min.Tips:Tortillorna kan rullas ihop i förväg och sedan gratineras strax föreserverningen.
  • PetraD

den ska jag absolut prova (en vacker dag)

alisandra skrev 2008-02-02 23:09:25 följande:
    Cowboy Soppa!500g köttfärs5 potatisar1 gul lök1 l köttbuljong (1 tärning + 1l vatten)1 vitlöksklyfta1 tärnad paprika3 msk tomatpuré1/2 påse tacokrydda1 stor burk kidneybönor2 dl matlagningsgräddecayenepepparsaltpepparBryn köttfärs lök, vitlök.Häll i buljong, ha ner den tärnade potatisen och den tärnade paprikan. Låt puttra ca 15 min. Rör i 3 msk tomatpuré, tacokryddan, grädden, kidneybönorna och smaka av med salt och peppar. Supergott!!!Det är ganska matig, inte rinnig och tanig som vanliga soppor inte. Perfekt för barnfamiljen!
  • PetraD

HOPPAS det har startat

MmmJennie skrev 2008-02-02 23:27:26 följande:
    Go kväll tjejer!hihi GRATTIS Alisandra ;)Kom precis hem från min kusins 40 års fest.... det var riktigt trevligt att komma ut.. hehe kommer inte ens ihåg när vi var ute o kom hem vid denna tiden haha ;) Fast usch o fyy nu börjar det göra ont i magen =(
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!