Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Micorazon: Hur kunde vi få samma nr på inläggen.. 1970 ??
Micorazon: Hur kunde vi få samma nr på inläggen.. 1970 ??
Ni som har plus här.. Vad kan man göra mer för saker som man inte kan göra med vanligt konto??
oki doki...
Pumamorsan: hihi oki.. men Borås är en jätte fin o mysig stad =) När jag o min man åkte till Malmö i början på maj.. så ville jag flytta dit ;) hihi tyckte klimatet blev så fint så fort man körde in i Skåne...
Här på västkusten är ju klimatet inte så roligt på vintrarna =( aldrig blir det snö.. bara slask av allt.. så tråkigt! men sommrarna här är fina =) Fast i Skåne e ju inte klimatet så roligt heller på vintern o hösten kan va katastrofal har jag hört... ?
Pumamorsan: Nej det är klart att du inte flyttar pga klimatet hihi ;) finns ju massa andra anledningar säkert..
Men ville bara skriva att jag ville flytta neråt pga bättre klimat ;) Annars så trivs jag bra här där jag bor med jobb o vänner o sånt...
Msuse: hehe ja det är ju nåt att sysselsätta sig me.. haha! Hur går det med lillan?? hoppas bra! Är hon snäll o låter sin mamma sova om natten??
Alisandra: Tror du tänker på Åsa... hon som väntar tvillingat tom.
Pumamorsan: oki.. hihi nee tror inte dom kommer behöva sätta igång mig ;) elr haha får verkligen inte hoppas att jag går över tiden... o dom blir tvungna att sätta igång.
Ska bli intressant o se vad BM kommer säga imon =)
Msuse: oki.. Men när somnar hon, då hon sover bra till 3?? jo det är sant att man hinner göra mera medans dom sover.. men tänk på din hälsa oxå o passa på att sova medans hon sover.. så du kanske kan få några timmars sammanhängande sömn =) Bra för dig o bra för henne =) Nee inget bestämmt namn än faktiskt.. han kommer nog få heta bebisen ;) hihi...
Alisandra: Plussade du på testet???? *nyfiken*
Oki.. Vf inte gå till Apoteket direkt o köpa?? i stället för att vänta o bli mera nervis...??
Msuse: oki.. oki då förstår jag ;) Ja visst känner man sig som en zombie såhär i slutet av graviditeten...? Jag sover jätte dåligt om nätterna =( Har sovit 1 hel natt sen den 10/12 =( usch! så jag är verkligen trött... Jo, klart man kommer orka ta hand om sin bebis hur trött man än är.. det hittar kroppen energi för =)
Alisandra: Aj då! Finns det bara 1 apotek där ni bor?? du kan inte åka till typ grann kommunen för att köpa 1 test?? Jag har blivit gravid på p-piller när jag var 16 år.. o då gjorde jag abort.. KOMMER ALDRIG GÖRA DET IGEN! Det var det värsta jag gjort i hela mitt liv... har aldrig mått så dåligt! Ursäkta att jag delar med mig av min erfarenhet ang detta... det hjälpte dig nog verkligen inte =(