• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

tack så mycket!!
    från prinsessan Altea

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-01 17:08:50 följande:
    Grattis prinsessan ALTEA!
  • PetraD

tack så mycket!!!

Jeta skrev 2008-02-01 18:23:23 följande:
    :-d:-d:-d grattis till altea på födelsedagen :-d:-d:-d
  • PetraD

TACK!!
    i vår familj gäller februari, mars, maj, juni, augusti, oktober så ganska utspritt

usch vad jobbigt att du har så mycket...
    Hoppas verkligen att det kommer bli bättre SNART!!
    stackars dante också, hoppas han blir frisk snart
    vad jobbigt när allt kommer på en gång så. man vill ju vara extra pigg när ens barn är sjuka.
    vi förstår dig verkligen att du inte orkar vara så aktiv nu
    viktigaste är att du tänkte för att du, dina barn & din man ska må bra ...familjen framför allt

micorazón skrev 2008-02-01 20:02:45 följande:
    hihi så många födelsedagsbarn vi har i tråden nu!!!!! Är alla födda denna tiden?GRATTIS ALTEA!!!! Idag har det varit en hemsk dag. MIn huvudvärk blir värre o värre och även foglossningen. Ända roliga är att det bara är 8 veckor o 6 dagar kvar.... men GUD så sakta de kommer att gå om jag ska må såhär Dante har skrikit HELA dagen, han vill inte äta.. dock dricker han bra än så länge. Han e alltid så när han är sjuk... jobbigt för han blir ledsen av att inte orka med nåt, i och med att han inte äter..Men nu har han somnat av utmattning o Besim kommer om 2 timmar... *puh* jag ska också lägga mig o sova lite..förlåt tjejer om jag inte orkar vara så aktiv
  • PetraD

tack

MmmJennie skrev 2008-02-01 20:42:18 följande:
    Grattis lilla Altea på födelsedagen =)
  • PetraD

DUMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alisandra skrev 2008-02-02 00:11:37 följande:
    Petra min MSN är helt cp! =(
  • PetraD

tack för alla era grattis till min altea
    jag fick ett stort leende när jag såg alla gulliga hälsningar
    ni är för UNDERBARA tjejer

• PetraD

HEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!

alisandra skrev 2008-02-02 00:13:58 följande:
    petraaaaaaaaaaaaaa!!!!!
  • PetraD

håller med dig. vill också ha vår. men visst är det bättre med snö än massa tråkigt regn

var ju sån snöstorm här igår, så kom en hel del
    men nu vill jag INTE ha mer för då kommer väl snön ligga kvar i evigheter

alisandra skrev 2008-02-02 00:09:13 följande:
    Vad bra! =) Nej, jag förstår det.. Inte kul med regn och blåst, det blir så kallt också då! Här finns MASSA snö och så är det kallt, inte alls kul. Jag vill ju ha vår! =) NU!Kram.Mèlie E skrev 2008-02-01 22:47:42 följande:
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!