usch vad jobbigt med allt på en gång
du måste ju ha en fungerande bil snart
så du kan komma och hälsa på mig igen
PuMaMoRsAn skrev 2008-01-31 11:25:38 följande:
Jag kikar in och följ tråden mne jag är itne så aktiv just nu.Vet fortfarande inte var jag komemr bli placerad på för jobb, pluggar som en gris och har fullt upp! Men men det komemr bli lättare någon dag!Igår rasade min bil så nu är jag utan bil IGEN!!!!
[/citat]
min favorittårta...
har ingen speciell, men princess är ju god
inte för mycket grädde
bujars favorit är den jag gör själv
tur för han att han får imorgon
alisandra skrev 2008-01-31 11:56:17 följande:
[citat]
Ja, det vill jag se bilder på. =)Vilken är er favorittårta tjejer?Min är pärontårta eller Princess, INTE Opera!Hatar sylt i tårtor! BLÄ!Fam Ndreca skrev 2008-01-30 23:44:56 följande:
[/citat]
förstår att det är jobbigt när han skriver så...
men var kul att läsa
alisandra skrev 2008-01-31 14:59:59 följande:
[citat]
Så här kul har jag och Bujar när han jobbar:Bujar säger:jag lära svenskar mycket brra,jag älskar svenske flickor och stats ministrenBujar säger:sverige mycke bra llandBujar säger:okej ej då ej dåBujar säger:svenishαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:mår du bra? Bujar säger:jag mor mucke brra tak. du mor bra?αℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:men sluta bujar αℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:MUT!Bujar säger:hahah e hangsh mutin ti,,,boll ma mos fol pa lidhjeαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:ik!αℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:jag fatta inte blattespråk jaoαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:qifsha pidh e nanesαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:eller hur det stavas Bujar säger:svenska:ät upp bajset själv och inte öppna munen i onödanαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:hahaha lägg av nu idiot!Bujar säger:mig jobbar vidareBujar säger:hej dåαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:tungjatjeta bondenαℓєχα 080;∂яα ρєяѕѕσи säger:hahahaVilken tönt han är, dryyyygskåp! Hahaha!