Love Life skrev 2008-02-21 07:39:43 följande:
Godmorgon tjejer.Här blir det inget dagis för vår del, så jävla pissed off. Första veckan av inskolning o Andi e sjuk. Vi va hos några släktingar igår som oxå har barn, dom va sjuka, förkylda osv......... asså jag fattar inte att man inte berättar för andra föräldrar att mina barn e lite sjuka bara så du vet, så man själv sen kan ta ställning om man vill gå o hälsa på eller inte.Jag berättar alltid för andra om dom vill hälsa på oss, att Andi e lite snuvig m.m. Ni kanske tycker jag e mesig nu, men sånna små saker gör mig pissed off!!Måset bara berätta en rolig sak me Det är en släkting till min man som precis kommit från Gjilan för att hälsa på. Han tyckte verkligen om Sverige, han ba, allt e liksom i sin ordning, åker man buss tex o trycker på STOPP knappen så stannar bussen liksom, man behöver inte skrika till chauffören att stanna, hehehehehehehe.Ärligt talat visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta Ha en trevlig dag!!
Ja kan oxå tycka att visst ska man säga till om barnen e sjuka. MEN mina barn har varit snoriga, hostiga nu i stort sett ända sen nyår!!! det är svårt att undvika förkylningar!! Men visst hade det varit bättre om de sagt till. När Mirela var precis utskriven från Barnavdelningen (för lunginlfammation) så var hon väldigt infektionskänslig så då var vi livrädda att hon skulle smittas!!! Vågade knappt inte gå ut, för alltid var det någon som var lite snorig eller så.... usch, hatar baciller!!! hoppas att han blir bra snart iallafall!!