• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

om det är andra som beställt och det stämde SÅÅ bra så kan det ju absolut vara värt att testa.
    hoppas du får mycket klarhet (om allt)
    berätta gärna sen hur det gått (om du vill)

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-28 22:47:02 följande:
    www.lottaaxelsson.com/minatjanster.htmlHar beställt detta nu! Tänkte äntligen få lite klarhet i mitt förflutna, nuet och framtiden! Spännande!En arbetskamrat har bestält från denna kvinna och ALLT stämde verkligen på pricken!!!Jag brukar inte tro på sådant annars... Men tja nu gjorde jag det. Fick en sån stark känsla för henne!Nu sova!! GODNATT
  • PetraD

tycker vi ja, men vem mer tycker det
    vad blir det för kul shopping?
    du måste ju vänta med shoppingen tills om några månader ju

alisandra skrev 2008-01-28 23:06:59 följande:
    Petra och jag har varit duktiga nusar idag. Nu ska jag sova och imorgon ska jag och shoppa heladagen, kikar in imorgon eftermiddag.Naten e mirë tjejer!
  • PetraD

det har du faktiskt rätt i gumman
    JAG vet att jag gör så mycket jag hinner och ibland ännu mer...

OK då, du är förlåten. bara du sparar den stora plånboken tills dess
    för då blir det verkligen storshopping ja *längtar*

tack detsamma gumman

alisandra skrev 2008-01-29 08:45:02 följande:
    Jag vet.. Men huvudsaken vi vet att vi ÄR det. Haha!Jag vet. Men ska bara köpa ett datorbord och sen lite småsaker, typ ljus och ljuslyktor.Sånt älskar jag! Sen ska ju vi stor shoppa MASSA kläder!SÅ måste spara lite till den dagen också. Ha en bra dag nu Petra och alla ni andra med!Kram från mig!
  • PetraD

du får berätta hur ofta du vill om hur du mår. det är det vänner är till för att berätta om allt.. både bra och dåligt
    hoppas verkligen att du har din bebbe hos dig snart

MmmJennie skrev 2008-01-29 11:06:29 följande:
    God morgon tjejer!Vilken tur man har igen att ni knappt skrivit nåt... ;)Inatt var det verkligen skit jobbigt... förlåt att jag berättar typ varje dag hur dåligt jag mår nu =( Tog flera timmar innan jag väl somnade, då jag hade starka sammandragningar 3st på 10min o det var inte skoj att ha så i flera timmar =( hinner knappt slappna av innan nästa kom! Sen gjorde magen massa skumma ljud o så mådde jag illa så jag trodde jag skulle spy i sängen =( nee usch! nu är det ingen större hit att vara gravid mera =( Min farmor drömmer sann-drömmar vilket ibland kan vara jobbigt...o nu under graviditeten har jag kännt på mig vad som kommer hända vissa dagar o som sen visat sig vara sant! =( Hoppas solen kommer fram snart!Kramar!
  • PetraD

låter bra det
    jag ska säga till bujar att spara på hög

tack gumman. vad snäll du är

alisandra skrev 2008-01-29 19:04:04 följande:
    Det är klart jag sparar den tills dess. Hehe!Samma visa här hemma, bara och göra sitt bästa!Jag vet att du är en duktig nuse..
  • PetraD

*håller tummarna* STENHÅRT för att du ska få en vaginal förlossning denna gång

avundsjuk på din kommande färsking

micorazón skrev 2008-01-29 19:41:52 följande:
    tack för att ni håller tummarna förestten! anna: jo, visst.. finns både för o nackdelar.. men snitt två gånger e inte roligt. Specieltl inte när jag har länbgtat som en galning efter en vag. förlossning.... Akutsnittet var det värsta jag har varit med om. Kunde inte träna på ett helt år då ärret inte läkte som det skulle ju.... hade ont i magen bara jag gick i 30 minuter...  Jag vill SÅ gärna kunna komma igång efter förlossningen direkt.. Sen kom inte amningen igång heller vilket jag hade sett fram emot. Så händer det samma denna gången e risken stor för att jag inte kan amma IGEN.. men men man ska tänka positivt.... det går säkert bra! Om 9 veckor har jag min färsking i armarna
  • PetraD

du har SÅÅÅ rätt
    jag tror absolut att de kommer tycka om dig jättemycket och tycka att du är en jättebra nuse

men som dig så bryr jag mig inte om vad folk tycker om mig. Jag är den jag är och ändrar mig inte för någon. så länge man respekterar varandra.

men som du säger så är det klart att man blir glad om de tycker man är duktig nuse och sådär. men viktigaste är att jag och min familj är lyckliga och har det bra

micorazón skrev 2008-01-29 19:50:39 följande:
    ååå på söndag kommer tjocka släkten från Lund/Hässleholm. Besims släkt... Då får vi se vad dem tycker om mig som nuse?? hihi Ärligt talat så bryr jag mig inte vad folk tycker om mig.. jag trivs så som  jag är och så som jag sköter huset. Men men man blir ju alltid glad när de gillar mat o hus.. visst blir man det!Nej, nu ska jag lägga mig ner o ta det lite lugnt, sen ska sonen snart sova!Natne e mirë tjejer..sorry att jag  inte e så aktiv..men jag skriver i alla fall LITE varje dag
  • PetraD

shoppa är ju det bästa som finns ju

shqiperi82 skrev 2008-01-29 19:51:17 följande:
    petra och alisandra: vad e det för shopping ni pratar om???
  • PetraD

du får gärna gnälla hur mycket du vill
    det är ju inte för alla det hjälper med värme, men för mig har det gjort det. till viss del iallafall. fast jag inte hunnit duscha många minuter sammanlagt under mina förlossningar

MmmJennie skrev 2008-01-29 20:22:02 följande:
    Hahaha TACK flikkor att ni vill lyssna på hur gnällig jag är.. hehe precis som en kärring ;)Måste få gnälla för sista gången idag... Har då haft sammandragningar i över 24 timmar o kännt mig allmänt skum... hmm... Hoppade in i duschen o duschade riktigt varmt.. typ nästan så man brännde sig vissa gånger.. o nu har jag ännu ondare i svanken!? Är det inte så att det ska hjälpa med värme elr har jag helt fel nu??? o sammandragningarna avtar inte heller fast jag duschat jätte varmt.. konstigt va..?? Kramar!
  • PetraD

naten e mir

alisandra skrev 2008-01-29 22:31:22 följande:
    Naten e mirë tjejer!Kram.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!