Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Ja du men tak över huvudet måste man ha ändå!
Gjort testet??
Ja du vi e nervösa allihopa tillsammans med dej!
Vet inte hur många ggr per dag jag tänker på dej!
hehe ja du!
Jag vet hur liten risk det e när man tror själv att man e det tillräckligt mycket för att göra test!
Kvinnokroppen e underbar på det sättet att man inte inbillar sej att man e gravid om man nte e det. Så jag TROR nog inte det e negativt TYVÄRR!!!!
Men naturligtvis håller jag tummarna!!! Stenhårt!!!
Ja jag hoppas du har rätt. Det e ju inte kul med oplanerade barn. jag borde veta. jag har ju 2 st!!
haha näää jag bara... sitter.. pallar inte resa mej å gå å läggga mej men ja jag HAR pluggat till nu!
Nä nu sängen!
Nattis allihopa som e vakna!!! haha
Alexandra iallafall!!!
Goddag allihopa!
Nu har jag jobbat klart för idag, lämnat ungarna hos min mormor och SKA börja plugga snart!!! Alldeles snart!
MEN först MÅSTE jag duscha lite å äta lite å dammsuga lite
Jennie: Jag hade ALDRIG åkt tre månader med en sån liten pga av att jag fick prov på hur sjukvården var i somras både i kroatien och kosovo.
Det hade jag INTE vågat!
Dessutom äär det väldgt jobbigt att vara gäst så länge vilket man faktiskt är fast det är hos familj
Men det är ju jag
Nä de ligger på samma nivå i hela balkan. Varken bättre eller sämre. Ofta så är läkarna i kosovo utbildade i albanien dessutom
Kroatien skulle logist sett ha bättre sjukvård än båda dessa man nej de har de INTE
Nato sa att situationen är katastrofal inom det området när jag kontaktade dem för att fråga var jag kunde få bäst vård för min dotter!
Var beredd att köra till makedonien eller albanien eller montenegro om det bara hjälpt!
Men de sa bara ÅK HEM!!!
Har man pengar i BALKAN så får man DET MESTA men inte det som inte EXISTERAR gumman