Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Men men... alla tycker vi som vi tycker
Idag skulle vi egentligen till Besims faster i Lund men det blir ingte då besim var tvungen att jobba.. Så vi blir själva på Bajram... han kommer inte hem förrän 22, då ska vi dricka qaj sen mysa lite framför Tv:n...
ang nattning: Jag hade också det problemet innan. Kunde inte ta bort det genom att låta honom skrika, för han slutar inte Han kan skrika i 10 timmar omhan behöver...
Så jag gjorde så här...
Första natten låg jag bredvid honom och det tog 1 timme innan han somnade, i sin egen säng då! Sen satt jag på en stol efter några dagar o klappade honom...sen flyttade jag stolen längre o längre bort. Tillslut kunde jag stå utanför o sjunga en vaggvisa eller nåt så somnade han.
Men nu när han fick 4 tänder på en gång... då fick vi återgå till att vara med hnom i sängen.. men nu är vi på rätt väg igen
Om inget av varken trollmorens eller mitt sät fungerar stå ut! Min mamma försökte med ALLT på mig o min bror.. så fort vi började prata så somnade vi DIREKT själva i vår säng. Antagligen hade vi någon oros-period precis då.. så kan det ju va, o då behöver dem ha närhet..
exprimentera lite så htitar du nog nåt sätt!
meeeeeeeen 4 inlägg på HELA dagen.... ska vi inte ge Jeta lite jobb med att läsa igenom allt när hon kommer hem? Eller ska hon bara ha 28 inlägg?? haha
Idag var jag i stan igen o fikade med två vänner.. såå kul att göra nåt mysigt i all julstressen!!! Nu är alla klappar klara o snart är det jul!
kram på er!
ang hur såren sitter. Vid ett snitt går man igenom ALLA lager av muskelvävnad och hudvävnad.. det är inte så lite.. har för mig det är 7 lager, vad läkaren sa till mig om jag kommer ihåg det rätt Var lite borta just då!
haha känns som om vi har skrämt bort alla nu!! Kanske ska byta ämne? Annars kommer det inte bli fler alban blandisar! haha