Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
okej, men da säge du att du vill ha penagr, sa fixar du resten själv
okej, men da säge du att du vill ha penagr, sa fixar du resten själv
ska äte lite, kommer tillbaks sen..
tbaks, mina kära föräldrar ringde sa jag har suttit en timme o pratat i telefon..
men maste tyvärr dra, min man är klar pa jobbet..
ha det sa bra tjejer,, ska försöka skriva lite mer..
KRAAAAAm
Halla tjejer! Har precis kommit hem fran jobbet, är helt slutkörd, hade jätte mkt att göra idag..men nu har jag äntligen helg
Imorn ska vi käka ute, och det är jag som bjuder för min man har blivit restaurangchef pa hotellet, egentligen borde ju han bjuda som fatt mer lön..hahahahhahah
Har Jennie fatt bebis??
Jeta: Vad skönt med en barnfri helg
Alisandra: Hoppas det gar bättre med din farmor!! Har du sökt in till utbildningen, hudterapeut??
Nästa vecka har jag bokat tid pa hotellhögskolan, ska bli spännande
Kraaaaaam
Tack!!!
ngn som är inne nu??
Hello tjejer!
Allt bra med er? Själv tvättar jag kläder och haller pa och städar..
Har en fraga ang tvätt, när jag tvättar svarta kläder sa är det alltid endel harstran kvar..hur far man bort det??
Här är det med bra, fullt upp som sagt med tvätt och städning..
Jag brukar köra dem i tumlaren lite sa brukar det försvinna, men tänkte höra om nagon visste vad det kan bero pa..
Vad skönt att du gjorde det igar Här brukar jag alltid göra det pa söndagar och torsdagar..mer hinner jag inte..plockar undan lite varje dag..
Sa vad ska ni hitta pa senare?? Här blir det lungt..
Halla tjejer!
Ville önska er alla en underbar alla hjärtans dag !!
Hade som sagt bokat tid idag för info pa hotellhögskolan och nästa vecka ska jag dit och göra ett spraktest..
Alisandra: Vad lagar du för nagot mumsigt???
Själv jobbar jag idag. Köpte rosor till vara lärlingar pa jobbet förut. Mannen ska fa en lovebox idag
Kraaaaaaaaaaaaaam
Grattis!!!!
Längtar till den dagen vi sätter igang
Jag beställde loveboxen pa internet och fick den precis idag
Jag jobbar kväll, börjar nu kl 17 och mannen jobbar till 20 sa vi far hitta pa nagot till helgen och vi har ju loveboxen nu..hahaha
MMM, vad gott det later och haselbackspotatis är sa himla gott..
Men har en underbar kväll, jag maste dra nu..
Puss o kram
hello tjejer..
Allt bra?
Jag köpte vattenpipor till mina syskon i julklapp..älskar med att röka vattenpipa..smakar sa gott.
Sj bakar jag en after eight tarta nu..mums..
Alisandra: Ska du förlova dig????
Japp här är allt bara bra..snart klar med tartan..sen ska vi ut och käka med nagra kompisar och sen ut o festa lite
Sitter o lyssnar pa tracy chapman..
okej!! Läste bara nagot om det
Men det later med mysigt , älskar att bara sitta hemma med och ta det lungt med godis och en bra film
Grattis till självständigheten KOSOVA!!!!!!!!!
Är det nagon mer som kollar pa tv SHqip??
Hej och välkommen hit!!
Sa du är fran Mk?? Vart nanstans? Själv kommer jag fran tetovo och min man fran struga ..
Love Life skrev 2008-02-18 10:12:01 följande:
Hej!
Vet inte vart Presepa ligger, men struga däremot.. Jassa du har en faster i Struga, vart i Struga bor hon??
Love Life skrev 2008-02-19 12:20:38 följande: