Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Hej Melie!

Oj, vad tidigt.. Länge sen jag gick upp så tidigt.
    När jag jobbade gick jag alltid upp 05. Saknar det!

Här var det också massa is, när jag var ut med hundarna kl 9.00 så skrapade jag rutorna på Bujars bil, snällt va? Haha.
    Så han bara kunde åka sen halv 10. Han blev glad ialalfall.
    Här till och med snöar det nu.

Vad gulligt! Då förstår jag att du blir stolt.
    Det borde du vara!

Oh, en snygging också?

Kram.

Mèlie E skrev 2008-01-23 15:09:38 följande:

Hej Tjejer!Denna dag har vart världens längsta men rätt kul endå:)vaknade kl 5 20 fixa idorning mig sj o frukost ner packad till mig o sonen.Gick ut till bilen kl 6 sååå mycket isa på fönstrerna så det va inte kul att försöka skrapa bort. kl 6 20 sonens dagis.Kramades o pussades 10 min då min son har svårt att bara säga hejdå snabbt han vill jämt att man ska stanna lite när han tagit av sig kläderna o stå o hänga lite på mig.Så gosigt tycker jag:) han blir extra kärleksfull när hans kompisar kommer nära på dagis då ska han typ säga MIN BÄSTA MAMMA. Man blir lungt stolt:)kl 6 45 kom jag fram till jobbet. Stötte på en snygging på jobbet :) INGET imot folk som stammar men det hade jag inte förväntat mig så jag blev lite röd om kinderna när han börja stamma en massa. Det tog typ 15 min för han att säga att han beställt medicin som kommer kl 10 o att pärmarna är klara o typ ja det va allt. Kännde mig dum som typ bara ståg där o kolla som om jag ej föståg. Kl 11 möte på jobbet me alla o massa kaffe för att orka lyssan på ekonomi frågor.kl 12 lunch me gänget på jobbet trevligt:)kl 14 30 slutar mötet.kl 15 hemma ( byta om och kika in här hos er hihihi)15 30 hämta sonen :) vet ej så mycket om kvällen förutom att jag ska äta en SEMLA:):)Forsättnigen  följer.......
  • alisandra

Jag vet, men han är så snäll mot mig. Måste jag ju vara lite snäll tillbaka och det är ju dom där "små sakerna" som gör det.

Hehe, det förstår jag.
    När jag tränade karate hade vi en lärare som var skit snygg och han stammade också. Hehe!

Hahaha! Det var roligt sagt av honom, då borde du göra en själv och visa honom vad duktig du är.
    Lycka till med tårtan Melie! Hör av dig om du vill ha tips om något, så kan jag försöka så gott jag kan!

Hahaha, hoppas du har tålamod iallafall annars kommer tårtan ligga uppe i taket tillslut.
    Min Bujar har inget tålamod alls med sånt där pilligt.
    Han ger upp direkt!
    Pga, albanskt-temprament! Hahaha!

Hämta din sötnos du, vi hörs gumman!
    Jag ska äta en semla senare.

Mèlie E skrev 2008-01-23 15:23:23 följande:

Va snällt av dig att göra en sådan sak som att skrapa rutorna:)ja han va snygg men blev paff att han stamma så mycket.Nä nu ska jag hämta min gulle unge:)Hörs senare.o jo du den där tårtan har ej kollat än om dem kan göra den för min skrivare funkar ej tänkte åka till brosan men vet i fan om jag kommer hinna innna sön känner stakt för att typ försöka sj:) Blir som det blir.Gap skratta i går kväl när jag visa sonen han tappa hakan o bara wow mamma den där va fin o när jag sa att jag kanske skulle försöka göra den sj ja ni hör o häpna, jo då säger han aa men mamma det blir svårt för dig tycker du ska köpa ist hahhahaha roligt att han har så höga tankar om mitt bakande:)Så nu kommer min albanska sida fram nu ska jag visa att jag KAN o att IGENTING är omöjligt för en alban:) hahhaha
  • alisandra

Hej Åsa!

Vad tråkigt att du känner så.
    För jag tror inte att det har varit meningen från någons sida att du ska känna så.. Jag kände så också frut, mest för att jag inte har barn och det pratas mycket om barn.
    Men det föstår jag, för barn är ju allt och något som nästan alla tjejer har gemensamt här, förutom våra albanska män då.
    Men man får försöka hänga på där man kan, och så.

Jag tycker absolut inte du ska lämna tråden och oss här!
    Jag vill ha dig kvar och säkert alla andra tjejer med!

Hoppas du stannar, kram Alexandra.

asa7702 skrev 2008-01-23 15:28:04 följande:
    Hej tjejer! Jag har skrivit några gånger här,men har inte fått någon respons alls. Jag känner inte att jag har mycket mer att göra här. Det som kopplar mig till denna tråden är att jag väntar albanska barn. Till er som jag fått kontakt med här...Önskar er all lycka med graviditeterna o livet!Sköt om er...Kramar Åsa
  • alisandra

Ja, men jag vart fast! Precis som DU gumman!
    Hahaha.

PetraDeliu skrev 2008-01-23 16:12:31 följande:
    tråkigt att du känner så. skulle vara jättekul om du stannar. OVANLIGT här ju med albanska tvillingar som alexandra som funderade på att lämna oss här en gång för hon tyckte inte fanns så mycket gemensamt (eller hur var det?!?) men nu är det (nog) henne det är mest fart på här inneHoppas allt kommer gå bra för dig och dina barn!!Om du väljer att inte skriva här mer så skulle iallafall vara kul om du kommer hit och meddelar oss när dina barn är föddaLYCKA TILL
  • alisandra

ja, vem gör inte det? suck..
    men nu är mitt och melies mensparty slut!
    hahaah

msuse skrev 2008-01-23 16:30:00 följande:
    har mensvärk idag..kan man få mens igen efter 1 mån trots att man helammar? hatar mens...
  • alisandra

Hahaha, jag tror jag dööööör.

Bujar står i duschen och sjuner.. HÖGT!
    "Hajde hajde, mashalla.. hajde hajde, mashalla!"
    Vilken tönt! Jag håller på och skrattar på mig!

Nu tror jag det vart lite Etno egjut, eller hur dom stavas!
    Hahahaha! Jag ska spela in med mobilen och skicka till er!
    Ni kommer dö....

Mashalla!

• alisandra

Haha, håller med! Dom tror dom är skit duktiga där inne i duschen, sen när man kikar in står han där naken med snoppen framme och man kan inte göra annat än att BARA skratta hahaahah! vilka töntar, men dom är ganska söta endå, eller hur?

Bujar gör allt för att jävlas med mig och jag allt för att jävlas med honom, därav tungjatjeta! Hahaha!

micorazón skrev 2008-01-23 21:16:34 följande:
    japp, mensen kan komma direkt, det gjorde den på mig o min kompis också, hon helammade o jag ammade i två veckor.  Så inte helt omlöjligt.. Åsa och all andra: I och med att vi skriver så mycket så är det ju inte alla som orkar skolla historiken, så det blir lätt att man missar inlägg... det är bara till å på det igen o inte ge upp Mne snälla, lämna inte tråden Inte kul när folk inte känner sig välkomna..alisandra: ja, jag har också en sån tönt här hemma. Han sjunger Dulis låtar i duschen VARJE dag.... vadå jobbigt ???? Han gör det bara för å jävlas.. Dante tycker det är skitkul o börjar dansa albansk dans DIREKT hahahahahahaha
  • alisandra

Hahahaah! Jag undrar detsamma... Hur fan skulle den få plats i kranen? Det är ju filter i fan.. Isåfall borde den kommit ut som musfärs hahahaha

micorazón skrev 2008-01-23 21:18:26 följande:
    HAHAHAHAHA snacka om att han säääkert inte har städat i köket på hundra år typ och att det är därför musen har kunnat klättra från all disk upp i kranen. TYPSIKT ungkarlar!!hahahahahahhahhahaha
  • alisandra

Hahhaaha! Han är knäpp!

PetraDeliu skrev 2008-01-23 22:20:57 följande:
    hahadet skulle jag velat höra
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!