• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

håller med dig
    helt sjukt
    Fam Ndreca skrev 2008-01-27 10:37:40 följande:

familjeliv.se/Forum-4-46/m29181829.htmlkolla in denna, ts verkar helt mupp!jag skulle gå i taket och bli galen men hón verkar knappt bry sig!!!jag vill inte blåsa upp det för mycket säger hon!!!!herre gud barnets farbror har förgripit sig på honom1
  • PetraD

visst gör det

alisandra skrev 2008-01-27 11:28:01 följande:
    jaha, låter ju lätt? och bra!
  • PetraD

kanske diska lie och prata med vänner på msn

alisandra skrev 2008-01-27 11:28:49 följande:
    hahaha, säääkert? som vad? dricka pepsi max? du är lika beroende som mig
  • PetraD

håller tummarna på att det är det som orsakat håravfallet och inget annat

lycka till med provsvaren imorgon

shqiperi82 skrev 2008-01-27 14:53:31 följande:
    ja vi ska få provsvar imorgon. Men jag pratade med barnakuten igår när han var så sjuk och de sa kollade svaren, de som hade kommit in tills dess iallafall. han har iallafall streptococker i halsen och det är ovanligt men det kan orsaka håravfall, så vi hoppas att det bara är det. Men tycker det är konstigt att inte läkaren ringde i Fredags men provsvaren kan ju ha kommit när hon redan gått hem iförsig. Så imorgon ska hon ringa annars ringer jag. Så att han kan få pencillin mot streptocockerna förhoppningsvis och så hoppas vi att håret växer ut sen. hAN ÄR JÄTTEPIGG IDAG IALLAFALL. vI HAR VARIT UTE PÅ EN PROMENAD NU I SOLEN (MEN GUD VAD KALLT DET VAR!!!) och han cyklade och MIrela sov i vagnen. Härligt! Väntar till våren!!!
  • PetraD

jag har inte gjort det, men om jag skulle göra (eller när jag kommer göra) så blir det att steka köttfärsen

shqiperi82 skrev 2008-01-27 15:35:51 följande:
    hej. ska göra pite med köttfärs. brukar ni steka köttet innan eller inte? min kompis säger att man inte ska det. min son älskar pite med köttfärs...
  • PetraD

usch vad hemskt
    skönt att det var "bara" det sen då så att det inte var något med hjärtat

med jobbigt det med misshandeln.
    min man jobbar ju som ordningsvakt. hör ju mycket från han
    visst är det så hemskt med de som gör massa utan anledning bara för att visa att det är de som ordningsvakter så att det "är de som har makten"

MmmJennie skrev 2008-01-27 16:43:38 följande:
    Hej tjejer!Äntligen kommit hem efter kaos!Jag o min man skulle gå ut i det fina vädret o gå till marknaden o kolla o sånt... Precis när vi är på väg ut så nyser min man o får skit ont i hjärtat!! Han får så ont så han skriker =( Gud! Vad rädd jag blev!! Vi åker skit fort till akuten! Han får komma in med engång på "hjärt-rummet" där dom kopplar han till massa maskiner... efter ett tag lugnar allt ner sig o min man känner sig typ "frisk" igen... Läkaren förklarar att han har en spricka i revbenet som håller på att läka o när han nös till så hamnade antagligen en nerv i kläm.. o det kan kännas som en hjärt attack! Anledningen till att min man har en spricka i revbenet är att han blev misshandlad av ett par ordningsvakter på en stor känd klubb här i gbg =( Jätte lång historia som jag inte orkar berätta nu... Men vi har iaf polisanmält dessa vakter så det kommer antagligen leda till rättegång snart... då detta är vanligt här i gbg att vakterna tar ut mera frihet o misshandlar sina gäster för ingenting... ja men ni har antagligen läst många ggr i tidningarna om vad som händer i denna kriminella stad... Kramar!
  • PetraD

välkommen hit
    det kan jag tänka mig blir mycket skratt

amorsita skrev 2008-01-27 18:26:26 följande:
    hahahahhah brukar titta in här ibland. jag heter CARIN o min man är alban hahahah, det har blivit många skratt många gånger haha.ibland funderar jag på om jag skulle byta. till nått albanskt kanske. fitnete kanske haha.ha det bra. fortsatt lycka till med er roliga tråd! jag ska titta in ibland
  • PetraD

gör det
    går ju snabbare också när man slipper kavla en massa

alisandra skrev 2008-01-27 18:53:13 följande:
    ja, det ska jag prova någon dag, tror jag
  • PetraD

ja stämmer verkligen att vägen till mannens hjärta går igenom magen
    Fam Ndreca skrev 2008-01-27 21:33:23 följande:

hahahajag var katastrof, skulle med en kompis koka tortelini och göra färdigsås och det hela slutade med att hennes kille fick åka o köpa pizza! hhahahahamen nu är jag en duktig nuse och lagar mattycker faktiskt det är riktigt kul!och som dom säger "vägen till mannens hjärta går genom magen"!!hahaps, här åt vi lasagne idag med! min man älskar det likaså vår son...
  • PetraD

jättesöta ju
    jag hade en som var jättebra, men nu har det blivit dålig.

alisandra skrev 2008-01-27 21:41:56 följande:
    Tjejer titta! www.bluebox.se/bilder/varor/a01887_3.jpgVilka söta pincetter dom har, massa olika figurer.Sån skulle jag vilja ha.. Men vet inte om jag törs beställa eftersom det är så svårt och hitta en bra.Har en Virty nu och den är grym!Tog tid innan jag hittade en som var så bra, så vet inte om jag törs byta nu, haha.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!