• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

precis

alisandra skrev 2008-01-27 00:58:53 följande:
    såklart! han heter ju bujar
  • PetraD

det är det man har vänner till

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 01:05:01 följande:

vad gulliga ni är!
  • PetraD

gör det
    Fam Ndreca skrev 2008-01-27 01:08:54 följande:

hmmmfår prova imorgon igen...jag testar att göra den och skickar kort så får ni väll säga vad jag gjort för fel..men vem vet den kanske blir bra!
  • PetraD

så tidigt ska de väl inte vakna
    uppfostra som mina och säg till dem att sova lite längre hihi *skojar*

naten e mir

Fam Ndreca skrev 2008-01-27 01:13:43 följande:

herregud! kl är 1!!!!!!!!!5 timmar och kotten rockar!!!tur att det finns kaffenaten e mirë tjejer!
  • PetraD

japp
    svärmor gjorde det och bujar sa att man ska göra så

alisandra skrev 2008-01-27 01:46:58 följande:
    alltså, du plattar bara ut hela halvan i botten och lika uppe på?
  • PetraD

jag försvann visst
    finns väl annat att göra än att sitta här hela natten

alisandra skrev 2008-01-27 01:47:32 följande:
    Petra, where are you darling?
  • PetraD

skulle du logga ut så tidigt

alisandra skrev 2008-01-27 02:32:49 följande:
    nu loggar jag ur härifrån.hoppas alla sover gott!det ska jag med göra snart! naten e mir!
  • PetraD

det har ju inte du heller

msuse skrev 2008-01-27 02:49:28 följande:
    men du har ju inte loggat ut..
    [/citat]
    msuse skrev 2008-01-27 02:50:06 följande:
    [citat]
    men det gör jag nu..go'natt!
  • PetraD

KUL att det blev så lyckat
    skönt att han blev bra igen sp snabbt

shqiperi82 skrev 2008-01-27 09:40:37 följande:
    Hej alla tjejer!!Kalaset blev JÄTTELYCKAT igår!! Alla hade kul och stannade länge och tyckte fikat var supergott! Mirela fick en massa fina presenter, kläder, docksäng, leksaker och pengar... Adrian fick frossa på kvällen och fick 40 graders feber men idag är han feberfri... konstigt!!!KRAM
  • PetraD

nu får han komma ut ju

MmmJennie skrev 2008-01-27 10:30:20 följande:
    God morgon tjejer!Nee.. här sitter man fortfarande =( Mådde skit dåligt under natten så har knappt sovit... fast är relativt pigg nu endå =) Har fortfarande samma känsla där nere.. o sammandragningar ... men tycker inte det har blivit värre än igår utan det håller i sig i samma stil... Ska till BM imon på kontroll så ska prata med henne då om detta... men hoppas ju att jag slipper gå till henne o att jag i stället kommer vara på förlossningen o han min lilla bebis i famnen =) Fam N: Får försöka knipa tills på Tordag så våra pojkar får samma födelsedag ;) Ska göra allt i min makt för att putta in han igen hehe ;) Skönt! Idag har vi iaf fin fint väder =) När man kollar ut ser det nästan ut som om våren redan har kommit =)
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!