• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

hallååååå
    var är alla??????????????

• PetraD

det kunde jag aldrig gissa ju

alisandra skrev 2008-01-26 23:01:32 följande:
    Alexandra is here!
  • PetraD

förlåt.
    sitter och letar efter min vigsel och förlovningsring på nätet för att visa en kompis

haha
    mina barn är väldigt lugna faktiskt. för det mesta
    fast visst springer de med in på toan ibland.. inte ofta man får vara själv där inte
    jag hinner inte så mycket som jag önskar att jag skulle hinna. men nu sista tiden har bujar varit hemma också. så då har ju uppgifterna minskat på mina axlar.
    kräver inte så mycket sömn som tur är. oftast försöker jag väl göra flera saker samtidigt
    men ibland får man ju prioritera att bara tänka på sig själv och strunta i allt annat (förutom barnen förstås)

Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:03:36 följande:

jag är härjennie kanske har fått mer värkar o sprungit iväg! *hoppas hoppas*fast om du kniper ihorp benen tills torsdag kan våra pojkar ha samma födelsedag! hihiPetra! Jag har 1 barn och är helt slut, när min man kom hem vid 8 ikväll (gick till jobbet 6 imorse) var jag tvungen att rusa till toan för jag hade hållt mig i 2 timmar!! Det går inte att ta med honom på toan längre han är galen ungen!HUR HINNER DU ENS GÖRA NÅ?????????oCH VARA UPPE HALVA NATTEN?????????snälla berätta!
  • PetraD

mina är väldigt lugna
    vi hade två av bujars kusiner här för ett tag sen och när de åkt hem hade de berättat för alla "vilka barn bujar har, de hörs knappt aldrig"

han är pappaledig 3dag/v. han har varit sjukskriven ett tag
    sen så är han anställd på manpower
    och ett tag innan nyår hade de inget uppdrag till han och likadant efter nyår.. så har haft han hemma mycket

fast han jobbar extra som ordningsvakt också
    han kom hit dagarna innan nyår -98

Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:35:49 följande:

tänk om man hade ett lugnt barn!!!!alla skrattar och säger ojojoj vilket barn!!!Han är så påhittig så man blir hela tiden förvånad över hur snabbt han klurar ut saker...Det är skoj men man blir tröttÄr Bujar pappaledig eller sysslolös?Hur många år har han i sverige??
  • PetraD

vi gifte oss 25/8-05

Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:36:16 följande:

hur länge har ni varit gifta?
  • PetraD

oj, hann visst inte skriva färdigt
    träffades midnatt från 14-15/5-99
    flyttade ihop början av augusti samma år och sen i november förlovade vi oss

hur är det med "alla era datum" då??

PetraDeliu skrev 2008-01-26 23:40:41 följande:
    fast träffades långt innan dess
  • PetraD

kul
    gick ju ganska snabbt för er också då

mm, verkligen skönt att ha han hemma.
    både för mig och barnen

Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:49:22 följande:

träffades juni -05 (i grekland)förlovade oss maj 06 och det visade sig att det var samtidigt som jag blev gravid!fast det upptäckte jag i v 12!!!! (oregelbunden mens)Kom till sverige nov -06 (pga graviditet)gifte oss 1 augusti -07skönt att ha mannen hemma!
  • PetraD

var hans pappa likadan så är det kanske inte så konstigt?

hade ni stort bröllop?

• PetraD

vi hade ett litet borgerligt i stadshuset..
    bara för "att få det gjort" vi kände ju det som om vi var gifta redan.
    det var vi och barnen och vittnen därifrån

pratat om att ha ett stort någon gång, men får se hur det blir

går det snabbt så brukar det gå bra
    Fam Ndreca skrev 2008-01-26 23:55:28 följande:

nej, vi hade med min närmsta familj (syskon föäldrar)sen var det meningen att vi skulle haft det i albanien men  det hanns inte med (åkte dit 5 dagar efter vi gift oss)hur gjorde ni??Det gick snabbt men jag visste att han var mannen för mig! precis perfekt så som jag vill att en man ska vara
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!