• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • micorazón

jag e här Men ska snart gå igen, mannen håller på att lägga lillen o när han har somnat ska vi sätta oss med hand körkortsbok o plugga lite.

Är Alisandra avstängd igen? Hennes namn står i svart ju????????

• micorazón

Jag brukar baka bröd på vatten som smakar JÄTTEgott! Nu är min son mjölkallergiker så därav att jag inte KAN ha mjölk.Men alla som smakar det tror att det är med mjölk

Besims släkt ÄLSKAR det!!!

Vi ska till SKånes djurpark nästa onsdag, någon här som har varit där??? Första gången för mig O för Besim, han har aldrig varit på zoo, jag har varit på Ölands, men annars ingenting Ska bli roligt!

vad ska ni andra göra i veckan?

• Jeta

Hallå på dig!
    Hur mår du idag? har foglossningen gett med sig lite?

Nej har inte varit på Skånes djurpark däremot Öland jag med

Hur gör du brödet då?

micorazón skrev 2008-02-25 12:16:48 följande:
    Jag brukar baka bröd på vatten som smakar JÄTTEgott! Nu är min son mjölkallergiker så därav att jag inte KAN ha mjölk.Men alla som smakar det tror att det är med mjölk Besims släkt ÄLSKAR det!!! Vi ska till SKånes djurpark nästa onsdag, någon här som har varit där??? Första gången för mig O för Besim, han har aldrig varit på zoo, jag har varit på Ölands, men annars ingenting Ska bli roligt!vad ska ni andra göra i veckan?
  • PetraD

det blir super gumman

alisandra skrev 2008-02-25 01:47:44 följande:
    Våfflor är mums! Förstår att dom gillar det. Hörs imorgon gumman så skickar jag receptet till dig då.
  • PetraD

tror och hoppas jag inte
    för har fått godkänt innan när skrivit så

alisandra skrev 2008-02-25 01:49:28 följande:
    Det får jag nog. Detsamma gumman!Hoppas ingen anmäler ditt inlägg på albanska nu.Haha!
  • PetraD

bujar hade visst pratat lite med din man på festen

shqiperi82 skrev 2008-02-25 08:56:54 följande:
    Alisandra: Vill med gärna ha receptet på brödet!!!Amorsita: Ja jag hade en tröja med örnen på!! Min man som tvingade mig, jag ville haft nån fin tröja på mig men han ville det så vad ska man göra!! hahaha... var jag med på filmen?? var det din mans släkt som filmade? såg en man som filmade vid bordet jämte vårat längst fram??? Har du barn? Vi satt med våra kompisar vid andra bordet från scenen längst bort typ... förstår du. synd att jag inte fattade vem du var....
  • PetraD

klart de inte kan veta vad det är utan att de undersöker dig
    stå på dig

PAVARSIA skrev 2008-02-25 09:42:51 följande:
    nej så här med frysningar har jag haft länge men dom vill inte ta emot mig på vårdcentralen dom säger det är ingenting blir så arg på dom. hur ska dom veta att det inte är något utan att undersköka mig men men ha det bra
  • PetraD

japp, hon är avstängd
    mer info om några minuter i din inbox

micorazón skrev 2008-02-25 12:15:14 följande:
    jag e här Men ska snart gå igen, mannen håller på att lägga lillen o när han har somnat ska vi sätta oss med hand körkortsbok o plugga lite.Är Alisandra avstängd igen? Hennes namn står i svart ju????????
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!