• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • MmmJennie

Hej tjejer!

Hoppas alla mår bra!?
    Vi mår bra, bara lite trötta.. hehe ;)
    Idag kanske vi åker till Jönköping o hälsar på släktingar under helgen.. + att gubbarna ska på nån fest... nån som vet nåt om den?? hmm...
    Va ska ni göra under helgen??

Kramar!

• Moj Katile
    MmmJennie skrev 2008-02-22 14:15:53 följande:
    Hej tjejer!Hoppas alla mår bra!?Vi mår bra, bara lite trötta.. hehe ;)Idag kanske vi åker till Jönköping o hälsar på släktingar under helgen.. + att gubbarna ska på nån fest... nån som vet nåt om den?? hmm...Va ska ni göra under helgen??Kramar!
    Va trevligt att se dej!
    Allt bra med er??
    Njae har inte hört nått om just den festen men har förstått att det festas hej vilt på flera platser denna helgen pga självständigheten.
    Här blir inget gjort under helgen. Slappa bara.
    Skulle åkt till Dinis syster men det blir inte eftersom vi haft magsjuka och Alisia inte e bra fortfarande.
  • alisandra

Vad gullig du är gumman.
    Ja, visst var det? Hehe.

PetraDeliu skrev 2008-02-22 12:45:06 följande:
    självklart jag orkade läsa gulligt & romantiskt tycker jag det var. smart planerat att han skulle hålla dig kvar
  • alisandra

Usch, så fjantigt! Skulle dö om någon gjorde så på ett bröllop jag var på. Nej, vet du? Jag skulle spy på alla pengar! Blä!

PetraDeliu skrev 2008-02-22 12:56:53 följande:
    det är det säkertsom present till dem (först till upplockning)
  • alisandra

Hej!
    Vi mår bra här hemma, vad skönt att ni också mår bra!
    Mycket fester runt om i landet för att fira självständigheten idag, men vi ska fira hemma. Kommer massa folk hit!
    Ska bli kul.

Vi ska festa och fira pavarsin idag.
    Och imorgon bara det lugnt och mysa, blir säkert lika på söndag också.
    Och vi har äntligen köpt ny tv!
    En 42" LG platt plasma och jag ÄLSKAR den!
    Haha! Jag ska inviga den till Let`s dance ikväll.
    Perfekt,alla bujars albankompisar kommer dö om jag ska se det, men det skiter jag i. Då kan dom passa på att äta den smarriga maten jag ska laga.

Jag har varit med farmor nästan hela dagen.
    Handlat, tvättat bilen, hämtat tipset, hämtat mina gardiner, ätit på cafét och varit in på apoteket för att hämta hennes sprutor. Nu är hon hos en tant och hälsar på, som hon hjälper lite. Hon är helt senil och har inga anhöriga. Och bor hemma fortfarande för hon inte får plats på något hem. Så hemskt!
    Ska snart åka och hämta farmor och skjutsa hem henne.
    Sen ska jag hem och städa, baka och laga mat tills ikväll. Sen ska jag och hämta öl på pappas klubb till Bujar och resten av hans gäng. Jag själv ska dricka lite cider och tequila!

Ha en trevlig dag tjejer!
    Puss på er alla!

Hej tjejer!Hoppas alla mår bra!?Vi mår bra, bara lite trötta.. hehe ;)Idag kanske vi åker till Jönköping o hälsar på släktingar under helgen.. + att gubbarna ska på nån fest... nån som vet nåt om den?? hmm...Va ska ni göra under helgen??Kramar!
  • micorazón
    malin: neeeeej, klart du ska åka!!! två veckor är ingenting ju... jag åkte ju till ksoovo i en mpånad Det var asjobbigt... men Dante var så pass liten då.. när du åker kommer det inte vara några problem. Klart du ska ha lite tid för dig själv!!
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • Jeta

GRATTIS gick allt bra på förlossningen???

var det fest bara för männen då??? får ni inte följa med??

• Love Life
    alisandra skrev 2008-02-22 11:43:31 följande:
    Gud vad fjantigt! Hoppas INTE det är riktiga pengar!

Klart det e riktiga pengar, men det är juh säkert bara 1 dollars sedlar hehehe
  • alisandra

Gud vad löjligt! Jag döööööör! Haha! Usch..

Love Life skrev 2008-02-22 16:49:48 följande:

Klart det e riktiga pengar, men det är juh säkert bara 1 dollars sedlar hehehe
  • PetraD

precis
    en vecka är nog ingen större ide så långt bort
    och somdu säger är det ju bättre i den åldern de är nu
    de kommer ha det jättebra ju hos sin morfar eftersom de är vana vid honom
    så du vet ju att de kommer ha det jättebra

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-22 13:12:35 följande:
    Ja mina e ju 3 och 2 då så de är liiite äldre än din minsting! Är så kluven men känns som en vecka i indien elelr thailand e för lite ju... Man bör nog vara där 2 veckor minst tror jag för att hinna uppleva...och jag känner att detta kanske e den enda semestern jag kan ha på egen hand på lääänge sen. Många år framöver kanske...Tror ändå det är bättre att lämna dem i den åldern de är nu än sen. Tänkte isåfall vara hemma med dom 2 veckor efter resan åxå. Och de ska vara hos sin morfar under tiden jag e borta.Där e de ju varje ggn jag jobbar så det är itne svårt att lämna dem där. De har egna sängar, egna rum, leksaker osv osv. Och skulle det va så finns min lägenhet å då komemr syrran ner och bor här med dom.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!