• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • alisandra

Så nu är jag hemma igen! Skönt.
    Ska dammsuga lite och plocka undan i köket.

Har varit och fikat med farmor på stan, sen träffade jag på Linda och Cornelia. Guuuud vad söt!
    Jag blir så sugen på att skaffa en liten bebis jag med.
    Men får nog vänta några år till tyvärr... Buhu.

Ska ta en fika tillsamans på stan imorgon.
    Cornelia är tydligen super snäll, bara äter och sover.
    Så Linda var så förvånad att det gått så bra hittils.
    Skönt för henne! Och Cornelias kurva går rakt upp, en riktig tjockis, haha. Skönt.

Sen har jag varit och köpt lite fina kläder till Altina som fyller 1 år idag.
    En rosa klänning med ljusrosa strumpbyxor och små glittriga skor. 1 klänning med pingviner på och byxor, som ett set.
    Så gulligt! Sen kunde jag inte låta bli och köpa en super söt filt med pingviner på. Haha, bortskämd liten tös.
    Men man SKA skämma bort dom små.

Vi ska dit på lite kalas sen när Bujar slutat.
    Trevligt, blir alla i familjen. Mat, qaj och fika.
    Elfete skulle göra rött ris och kyckling, MUMS! Haha.

Nu ska jag fortsätta här.
    Vad ska ni tjejer göra?
    Kram.

• alisandra

Ska bli kul och se vilka av dom 192 som kommer erkänna dom.
    Och vilka som inte kommer det, haha.

Så spännande!
    När ska det vara klart, vilket datum?
    Har glömt, haha.

• micorazón

hej tjejer!

Jag ska fixa en sida ikväll om jag hinner! men det kommer! promisse! Det finns många bra gratissidor. Jag kan göra en sida där vi kan lägga in lite bilder o sen skriver  vi i gästboken. Det blir ju typ samma som här!!!!

Vi får se när jag ordnar det, tyckre ni om det så går vi över till å skriva där eller så fortsätter vi här

Sonen somnar vid 20-20.30 sen sätte rjag igång o letar!

kram på er!

Gör kalopps, mumma blev den, den har fått koka riktigt länge. Ska bli såååå gott!

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • alisandra

Hej!

Vad bra!

Vad gott! Mums.

Kram på dig!

micorazón skrev 2008-02-19 17:18:52 följande:
    hej tjejer!Jag ska fixa en sida ikväll om jag hinner! men det kommer! promisse! Det finns många bra gratissidor. Jag kan göra en sida där vi kan lägga in lite bilder o sen skriver  vi i gästboken. Det blir ju typ samma som här!!!! Vi får se när jag ordnar det, tyckre ni om det så går vi över till å skriva där eller så fortsätter vi här Sonen somnar vid 20-20.30 sen sätte rjag igång o letar! kram på er!Gör kalopps, mumma blev den, den har fått koka riktigt länge. Ska bli såååå gott!
  • Love Life

vi som vill skriva nån annastans då fl är crap! (man fick väl skriva på engelska? )

micorazon
    Alisandra
    shqiperi82
    Mèlie E
    Malin
    Mine

• Jeta

micorazon
    Alisandra
    shqiperi82
    Mèlie E
    Malin
    Mine
    Arijeta

Love Life skrev 2008-02-19 17:31:54 följande:

vi som vill skriva nån annastans då fl är crap! (man fick väl skriva på engelska? )micorazonAlisandrashqiperi82Mèlie EMalinMine
  • marina81

har kikat lite på er tråd efter allt rabalder här..vill bara tipsa er om ett sätt så ni kan skriva naten e mir osv...skriv några vanliga hälsningsfraser o sånna ord ni använder mycket i TS, med svenska förklaringar..det har då FL accepterat förr att man gör..för då kan ju alla kolla vad det egentligen betyder, det ni skriver (inte för att jag fattar varför nån stör sig på era albanska ord men men, det finns ju så många tomtar här på fl så..)

Ha det bäst!!

• Moj Katile

Tja girlz...
    Nu sover mina barn. Helt utmattade.
    Och jag har TVÄTT till förbarmelse... jäkla magsjuka!!!
    Det är INTE roligt alls alltså!!
    Båda har spytt ner sina madrasser så nu har jag plastat in min säng å lagt dom där... Får väl sova i soffan inatt antar jag.
    Är såååå sugen på något gott att äta efter allt detta men sure palla laga till något!!!
    Kalops låter inte dumt!

Vad hittas på hemma hos er ikväll då?

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!