Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Att skvallra är ju nästan det bästa som finns hiihihi
Att skvallra är ju nästan det bästa som finns hiihihi
Hej tjejer!
Förlat att jag inte skrivit här inne pa jätte länge, hade min bror här pa besök..vi hade skitkul, hitta pa massa grejer sa nu är man helt slut efter helgen..
Har jag missat nat här inne??
Jeta, är du gravid??
Kraaaaaaaaaam
Halla tjejer!!
Allt bra med er?? Har varit lite dalig pa att skriva här inne det senaste, men har haft mkt att göra..Men nu är jag ledig i tre dagar..Ska bara ta det lungt och slappa. Just nu städar jag lite, mannen ska jobba ikväll och jag ska iväg senare och fixa naglarna
Vad ska ni andra hitta pa?
ALTEA, grattis i efterskott!!!
Vad betalar du hemma i Sverige? Här bet jag för nytt set 700 kr för att fylla pa kostar det typ 400
Nej jag mena att jag tidigare haft gelnaglar men har ej haft det ett bra tag nu...har oxa korta naglar annars..ser sa himla fint ut, är jätte nöjd..Skrev ett inlägg tidigare, hur mkt jag betala..
jag ska äta lasagne..mums, är jätte hungrig..
Ja önska dig det av mannen, det är jättefint!!!
Snart alla hjärtans dag
Alisandra: Okej da är det lite dyrare här..men tjejen som gjorde naglar har startat eget sen 1,5 ar..hon hade ett litet rum som hon hyrde och det kosta 1500 kr/man och hon har nu 95 kunder som kommer regelbundet..räkna ut hur mkt hon tjänar..
nu börjar jag bli hungrig...