Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Men det är klart att det är olika svärmödrar och hur man passar ihop osv. men jag skulle GÄRNA ha min svärmor här när min bebbe var nyfödd!!!!!! men det är kanske för att jag har världens bästa svärmor!! hihi... Nu fick jag nöja mig med min mamma istället, som har hjälpt oss SÅÅÅÅ mycket när jag och sen MIrela var sjuk!! Hon tog bla hand om Adrian när han fick magsjuka när Mirela precis, precis kommit hem från sjukhuset!! Jag träffade ju inte honom på mer än 1 vecka för att det var enligt läkaren LIVSFARLIGT för Mirela att få magsuka precis när hon blivit utskriven från Ryhov!! Men jtack vare min mamma så vet jag att han hade det superbra även att jag inte var där!!!det var så allvarlig den magsjukan så var nära att de åkte till akuten och blev inlagda med honom. Min mamma skulle åkt då. Sköterskan sa till henne att hade han kräkt en gång till (efter 2-3 dagar utan att hålla NÅGON MAT) så skulle de åkt in och fått dropp osv... men sen blev han frisk och sen efter 2-3 dagar kom ju min svärmor och svåger!!!