• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

SKÖNT att höra att det kommer ordna sig vännen
    förstår verkligen att du oroat dig för det annars

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-22 21:51:00 följande:
    Nämen va mycket tråkigheter?? Går det som en löpeld här inne eller??Vad lessamt...Ja iallaflal så har jag redan 2 som bråkar om att få mej till sina avdelningar så jobb behöver jag inte oroa mej för....SKÖNT!!!
  • PetraD

tråkigt att du känner så. skulle vara jättekul om du stannar. OVANLIGT här ju med albanska tvillingar

som alexandra som funderade på att lämna oss här en gång för hon tyckte inte fanns så mycket gemensamt (eller hur var det?!?) men nu är det (nog) henne det är mest fart på här inne

Hoppas allt kommer gå bra för dig och dina barn!!
    Om du väljer att inte skriva här mer så skulle iallafall vara kul om du kommer hit och meddelar oss när dina barn är födda

LYCKA TILL

asa7702 skrev 2008-01-23 15:28:04 följande:
    Hej tjejer! Jag har skrivit några gånger här,men har inte fått någon respons alls. Jag känner inte att jag har mycket mer att göra här. Det som kopplar mig till denna tråden är att jag väntar albanska barn. Till er som jag fått kontakt med här...Önskar er all lycka med graviditeterna o livet!Sköt om er...Kramar Åsa
  • PetraD

haha
    det skulle jag velat höra

alisandra skrev 2008-01-23 20:30:17 följande:
    Hahaha, jag tror jag dööööör. Bujar står i duschen och sjuner.. HÖGT!"Hajde hajde, mashalla.. hajde hajde, mashalla!" Vilken tönt! Jag håller på och skrattar på mig!Nu tror jag det vart lite Etno egjut, eller hur dom stavas!Hahahaha! Jag ska spela in med mobilen och skicka till er!Ni kommer dö....Mashalla!
  • PetraD

haha
    vad gulligt av dante

micorazón skrev 2008-01-23 21:16:34 följande:
    japp, mensen kan komma direkt, det gjorde den på mig o min kompis också, hon helammade o jag ammade i två veckor.  Så inte helt omlöjligt.. Åsa och all andra: I och med att vi skriver så mycket så är det ju inte alla som orkar skolla historiken, så det blir lätt att man missar inlägg... det är bara till å på det igen o inte ge upp Mne snälla, lämna inte tråden Inte kul när folk inte känner sig välkomna..alisandra: ja, jag har också en sån tönt här hemma. Han sjunger Dulis låtar i duschen VARJE dag.... vadå jobbigt ???? Han gör det bara för å jävlas.. Dante tycker det är skitkul o börjar dansa albansk dans DIREKT hahahahahahaha
  • PetraD

jag är här
    inget sting tappat här inte

alisandra skrev 2008-01-24 00:00:18 följande:
    Gud vad lugnt det är här nuförtiden.. Vart är ni alla tjejer?Har ni tappat stinget?
  • PetraD

jag är här
    inget sting tappat här inte

alisandra skrev 2008-01-24 00:00:18 följande:
    Gud vad lugnt det är här nuförtiden.. Vart är ni alla tjejer?Har ni tappat stinget?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!