• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

ursäkta att kom så många samma. men måste ta igen det jag missat idag
    blev "stressad" när inte funkade ju

• PetraD

jättefin du är och KUL att se dig

msuse skrev 2008-01-21 02:08:59 följande:
    här är jag i mina kläder...
  • PetraD

visst är jag det gumman

alisandra skrev 2008-01-21 09:54:33 följande:
    Åh, Petra jag tror du är min borttappade hälft!Jag har fast 1 svensk kille 1 gång, han var döööööö snygg men ett jävla arseln och dessutom skitfeg... Typisk svensk kille?MöhöhöJag gillar möööörka grova karlar!hahaha
  • PetraD

pratar du med mig eller??
    känner du inte mig och bujar väl nog för att veta att vår son kommer heta bebis när han fyller 20

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-21 09:55:49 följande:
    Hej! Jag orkar INTE läsa genom allt så tja har jag missat något? Några bebisar födda eller så?Eller namn bestämda på bebisar elelr liknande?
  • PetraD

beklagar vännen
    förstår hur du känner inför han hur sjuk han var, men jobbigt ändå
    hoppas allt ordnar sig för dig gumman

jag/vi finns här för dig om du vill prata
    *kram*

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-21 18:48:44 följande:
    Brukaren jag arbetat åt har idag ått bort... Jag kom precis hem....Det känns skönt för hans skull då han  var mycket sjuk........... MEN vad händer med mej!?!?!?! Vart hamnar jag nu???!!!???!?!?!Kanske dröjer lite innan jag kommer hänga med i denna tråd igen... måste landa lite först!
  • PetraD

tycker också att det är tråkigt att de kommer tidigare och tidigare.

skulle ju verkligen vara en chock förstår jag om tittar ut en liten kille när ni tagit till er nu att det är en liten tjej

micorazón skrev 2008-01-21 21:25:36 följande:
    Malin: hoppas allt ordnar sig Jobbigt.... ang semlor så har jag inte smakat några.. tycker det är för tidigt, snart finns dem väl året om! Tråkigt... Fattar inte varför de börjar tidigare o tidigare för var år???!Imorgon har vi UL, håll tummarna tjejer!!!! Måtte det vara en tös där inne nu o inte en pojke helt plötsligt, då blir jag chockad kan jag säga!!!! Jag som har köpt söta små klänningar jaja, Det blir vad det blir, men har dem sagt tjej 2 ggr så får det allt va det nU!!! Innan UL blir det IKEA på Väla i Helsingborg.. ROOOOLIGT!ska snart sova, trött som attan!kram på er!
  • PetraD

tack gumman

alisandra skrev 2008-01-21 23:27:31 följande:
    grattis petra!!!!!!!
  • PetraD

då hade jag lite mer "tur" då ju

alisandra skrev 2008-01-21 23:28:56 följande:
    Haha, mina inlägg gick inte ens och skicka för det stog "databas fel" typiskt
  • PetraD

nej usch vad jobbigt
    hoppas verkligen att det kommer gå bra
    tänker på er

Fam Ndreca skrev 2008-01-21 23:36:43 följande:

Hej tjejer....Har inte varit inne på några dagar....Min pappa var inne och kollade sig på sjukhuset för de trodde han hade njursten... Det var det inte, det var cancer..... De kollade idag och han har iaf inte nå mer i magen, imorgon får han veta om det ev finns i lungorna.... Är som en zombie, gråter....Han är mitt allt, livrädd att förlora honom.....
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!