Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Goddag allihopa. Mina barn sov till 11.45 idag!
Jag var helt chockad!
Å som mamma så gick man ju upp kl 8 som vanligt och duschade för jag VET ju att de ALDRIG sover längre!!
Satt sen i nästan 4 timmar å bara glodde
Jaha apropå barnaga så har jag fått ett erbjudande av kommunen...
Att hålla en kurs på albanska för mödrana i hylte kommun o sveriges lagar, alternativa uppfostringsmetoder osv eftersom de här har jätte problem med albaner som misshandlar sina barn och anmäls av skolan.....
Men vet i hundan om JAG vill sätta mej på en sådan position med dessa hårdhudade albanska kvinnir som ALDRIG gör fel.... Ställa mej där å börja predika hur de ska ta hand om sina barn..... Det låter INTE lockande!!!
*kluven*
Camilla jo visst hade det säkert hjälpt NÅGON och jag tycker det är jättebra att kommunen väljer att investera så i dem MEN ajg vet inte om jag-som känt dessa människor sen JAg va liten vill ha det ansvaret.
Dinis familj var åxå chockade över att adrian är sååå snäll å lyssnar direkt när jag säger till FAST jag inte slåt han något.
Dinis svägersna pucklar på sina ungar som farao å de är värsta huliganerna till exempel.
Tacka vet jag spiral! jag e INTE gravid än!Måste vara rekord!!!
Annars har jag haft pstav, ppiller, minipiller å spruta men tja de funkar INTE!!
Jag har åxå gjort abort. en nä jag va 15 å en 3 veckor innan jag blev gravid med adrian. Så han e verkligen ment to be!!! De trodde jag ljög när jag kom upp å sa att jag vart gravid igen. Det var tydligen fysiskt omöjligt!
Jag sitter å våndas för imorron ska jag jobba å det har jag gjort ALLDELES för mycket de senaste 3 veckorna Och schemat ser INTE bättre ut tills den 27e februari......