Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

PetraDeliu skrev 2008-01-04 23:39:36 följande:
    vad blev det för film??hade också gjort en ev. planering av att kolla på film. men får se imorgon om det kanske blir då istället
    I think I love my wife-Något för alla era män att se. iallafall de som någon gång funderat på att vara otrogna!
    **Adrian & Alisia-the reason for living!!**
  • Moj Katile

Goddag allihopa. Mina barn sov till 11.45 idag!
    Jag var helt chockad!
    Å som mamma så gick man ju upp kl 8 som vanligt och duschade för jag VET ju att de ALDRIG sover längre!!
    Satt sen i nästan 4 timmar å bara glodde

• Moj Katile

Jaha apropå barnaga så har jag fått ett erbjudande av kommunen...

Att hålla en kurs på albanska för mödrana i hylte kommun o sveriges lagar, alternativa uppfostringsmetoder osv eftersom de här har jätte problem med albaner som misshandlar sina barn och anmäls av skolan.....

Men vet i hundan om JAG vill sätta mej på en sådan position med dessa hårdhudade albanska kvinnir som ALDRIG gör fel.... Ställa mej där å börja predika hur de ska ta hand om sina barn..... Det låter INTE lockande!!!
    *kluven*

• Moj Katile

Camilla jo visst hade det säkert hjälpt NÅGON och jag tycker det är jättebra att kommunen väljer att investera så i dem MEN ajg vet inte om jag-som känt dessa människor sen JAg va liten vill ha det ansvaret.
    Dinis familj var åxå chockade över att adrian är sååå snäll å lyssnar direkt när jag säger till FAST jag inte slåt han något.
    Dinis svägersna pucklar på sina ungar som farao å de är värsta huliganerna till exempel.

• Moj Katile

Vår dag idag! Dottern tyckte inte det va kul att sitta själv i bebispulkan vi köpt speciellt för henne så hon fick ssitta i tryggheten hos storebror!
    Hon va skiträdd för snön. Blev hysterisk om vi kom nära med den och vill ebara vara i famnen hela tiden

uppdaterat med massa kort nu på spridda platser i mitt galleri bla på julafton
  • Moj Katile

Tacka vet jag spiral! jag e INTE gravid än!Måste vara rekord!!!
    Annars har jag haft pstav, ppiller, minipiller å spruta men tja de funkar INTE!!

• Moj Katile

Jag har åxå gjort abort. en nä jag va 15 å en 3 veckor innan jag blev gravid med adrian. Så han e verkligen ment to be!!! De trodde jag ljög när jag kom upp å sa att jag vart gravid igen. Det var tydligen fysiskt omöjligt!

• Moj Katile

Jag sitter å våndas för imorron ska jag jobba å det har jag gjort ALLDELES för mycket de senaste 3 veckorna Och schemat ser INTE bättre ut tills den 27e februari......

alisandra skrev 2008-01-06 23:46:38 följande:
    Hehe, vad bra! Vad gör ni tjejer?Mèlie E skrev 2008-01-06 23:43:29 följande:
  • Moj Katile
    alisandra skrev 2008-01-06 23:53:58 följande:
    Usch då, låter inte kul! Släng hit lite jobb till mig som är arbetslös och våndas över vad jag ska göra resten av mitt liv och under mina arbetslösa dagar?
    Jobba som personlig assistent som mej å Melie?
    Jag tjänar 19827kr+ob varje månad så det e inte fy skam! (outbildad)
  • Moj Katile
    funbun skrev 2008-01-07 14:04:22 följande:
    skojar du med mig!!! vad fan jag flyttar och jobbar hos er istället
    haha nix allvarligt talat
    Hylte kommun ligger 2a bland högsta löner för personliga assistenter i hela sverige
    Vi ligger högre än uskerna!
    JÄTTEBRA!!! hahahahahahaha
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!