• Albu

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

jag har oxa msn ifall nan vill adda mig

albulena_ziberi@hotmail.com

• Albu

hello tjejer!

Själv sov jag typ till halv tolv idag, sen drog vi iväg och handla mat. Köpte mig även en fick jacka pa rea

Jag sitter här hemma själv, gör inget, mannen jobbar..har trakigt...

• Albu

glömde att jag köpte ett par converse skor oxa ....

• Albu

Kul med nya bilen, vi har oxa nu funderat ett tag pa att skaffa en liten bil till mig..

alisandra skrev 2008-01-05 17:40:48 följande:
    Jag är så nyfiken hoppas bebis kommer snart! I Bujars familj föds det mycket små bebisar och i min ärdet lite mitt imellan, jag vägde prick 3kg.Jag har precis vågat mig ut och provköra våran nya Rover 75 och guuuud viken bil, älskar den redan.Vi tog helföräkring på den, svin dyr.. Men vadfan Aktsam ville inte ens försäkra den, haha. Aja, nu har vi löst det problemet iallafall med bilen.. Skönt!Vart lite paff att bilfirman tog emot våran bertone edition mot denna. :O Och la pengar imellan det brukar ju dom inte vilja göra, men vi är nöjda med affären iallafall.Vad ska ni tjejer göra ikväll?
  • Albu

vart är alla?? har aldrig varit sa här lungt här inne..

• Albu

hallo tjejer!

Allt bra med er? Själv har jag precis kommit hem fran jobbet, hade mkt att göra..

• Albu

Halla tjejer!!

Allt bra med er? Själv är det bara fint, har haft mkt att göra pa jobbet..Hade en omsättning pa 10 000 kr idag fran 11-17.00

Melie: Gud vad gott det ser ut med all frukt och sen lite glass till det Själv är jag inte sa nyttig av mig..haha

Alisandra: Det finns en hudterapeut utbildning i Landskrona som är csn berättigad..

www.studentum.se/Hudvaard_KY_10603.htm

• Albu

älskar glass, fast mest pa sommaren och speciellt banana split..mummsss

Mèlie E skrev 2008-01-15 21:02:05 följande:

hej !! tänkte på dig för en stund sedan har ej sett dig på länge.Glass hihi inte alls nåt jag gillar såå där värst mycket o isåfall ska det va isglass:)Hoppas du är Alexandras solsken:)
  • Albu

Gonatt och sov gott!! Njut av semlan

Mèlie E skrev 2008-01-15 21:06:47 följande:

:) nä nu tjejer har jag vart här inne allt föör länge men det va kul att snackas vid.Får göra mer imorrn för nu ska jag ta o parkera mig me en bok o lite kaffe o en semla:)gonatt o sov gott!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!