• msuse

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

fler som inte sover..?

• msuse

vad ni skriver mkt...

Jennie: ta det lugnt, gör ju inget om bebis är inne så länge som möjligt även om han är stor å mår bra!

Jeta: lycka till med verksta'n!

Alisandra: lycka till du med..

kram på er alla! *går å pussar på min Ilona*

• msuse
    PetraDeliu skrev 2008-01-10 19:12:43 följande:
    tror du min man klarar det eller?? han bestämde lion utan att jag vill. sen har vi varvat mellan Lion och Altin. men j*kla* gubben kan ju aldrig fatta att jag inte vill atthan ska heta Dion. fast det inte är något fel på det. men passar inte vår son.... Fam Ndreca skrev 2008-01-10 19:10:28 följande:
    var ni inte färdiga med namnet?
  • msuse
    shqiperi82 skrev 2008-01-12 10:40:40 följande:
    har oxå sett det innan men blir oxå lika arg varje gång. MEN ibland kan man ju undra vad folk lägger ut för bilder. Jag säger inte att det är rätt att de gör så här men man kan ju tänka lite innan man lägger ut vissa bilder. VEM som helst kan ju faktiskt titta på ens bilder om man inte har PLUS och blockerar...
    därför har jag inga bilder på min sida...
  • msuse
    micorazón skrev 2008-01-12 11:18:34 följande:
    mannen ändrade sig igen haha
  • msuse

får skaffa plus nå'n gång..

tack! syns inte riktigt men hon har jättemkt brunsvart hår!

• msuse

förresten..har ni tänkt på omröstningstrådarna, där det är en ja eller nej fråga å folk iaf SKRIVER bara ja eller nej.. hmm? dubbelt arbete?

• msuse
    micorazón skrev 2008-01-12 12:45:23 följande:
    jag trodde att min son skulle vara svarthårig och ha JÄTTEmycket hår när han föddes eftersom hans pappa är arab.. ut kom en blondie! hahahahahhahaha Han hade väl aningen ljusbrunt en det försvann efter några dagar och han hade LITE hår!jag blev jätteförvånad haha
    haha..mannen var rödlätt när han föddes.. själv är jag ljus men sagt tusen ggr att jag hade mörkt hår när jág föddes...ingen som lyssnar. alla undrar var håret kommer från.
  • msuse
    micorazón skrev 2008-01-12 13:22:00 följande:
    ja, det kan ju bli ljusare med åren, så antagligen blir väl er flicka ljus sen Ja, jag har också fått höra kommentarer som om brevbäraren var blond etc haha
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!