Fam Ndreca skrev 2008-01-24 11:06:22 följande:
Tack vännen, åter nu frukost och sen ska vi åka..Hur sover Mirela? Viktor vaknar vid 2 tiden varje natt nu och är vaken 2-3 timmar!!! Och när han vaknar på morgonen är han trött och sur så det går inte att göra någonting utan att han skriker och gråter! Vet inte om det är för att jag börjat jobba? Men jag är som det ser ut nu borta 2 timmar och då är han ju med sin pappa... Skitjobbigt iaf...pappa hade en liten pillidutt (de vet inte vad det är) på ena lungan som de ska kolla med jämna mellanrum så den inte börjar växa, annars var det bara njuren som han ska få en tid för att operera bort... Känns som jag går i ett vakum, vill bara att det ska vara över..Kl 1 inatt kastade min man sig upp i sängen -Har du bränt filmen till Annah och Florian???Men jag kan ju inte!!!!!! Laddade hem det där dvd shrink och skulle lägga in filmen men det finns en repa i mitten av filmen (som var där när vi öppnade filmen första gången vadå typiskt när man köper sånt i albanien) och han vägrar ta in filmen!!!prutt och skrutt! vet inte hur jag ska göra nu...
OK! Hoppas att operationen går superbra!! Förstår att det är jättejobbigt, vet ju hur mycket din pappa betyder för dig gumman!!!! Önskar att jag kunde krama om dig på riktigt men får skicka en superkram med posten... hihi...
Vadå vaknade han mitt i natten och sa det om filmen??
haha... Men glöm det gumman. Någon gång när vi träffas kan vi titta på den tillsammans. hehe... önskar att ni bodde nära oss.... Eller får jag leta efter den i Albanien och köpa den själv... Borde ju finnas att köpa där då.
Mirela sover oroligt de senaste veckorna men det är FYRA tänder på G för henne nu. Hon har 8 tänder och sen 4 till på G så mycket jobbigt för henne. Men hon vaknar inte till helt utan bara gnäller. Vad gör ni när han är vaken så då? Du ska ju helst inte gå upp och tända lampor och så utan vara i ett mörkt rum så han inte tror att det är morgon lixom. vet att Adrian gjorde så några gånger men tror bara att det är att härda ut. Min kompis son gör så varje natt nästan och han är snart 2 år. Ska höra om hon har några tips?
Min kompis kommer hem från sjukhuset idag!!! Är så glad för henne och henns familjs skull. Älskar henne som en syster så har varit så ledsen och orolig för henne!!!