alisandra skrev 2008-02-11 00:34:08 följande:
Ikväll har jag klippt Islam och färgat blonda slingor i hans hår, han blev så nöjd!Sen gjorde jag en slinga i mitt hår bara för att testa.Ganska intressant!Först nästan svart efter första blekningen blev det röd/brunt och nu har jag lagt på mer, ska bli kul och se skillnaden.Är ju så sugen på att blondera mitt hår! Inte platinablondt, utan mer beige eller sand, typ.Haha! Eller hur man säger.. Så fint med ljust på sommrarna!Hur har du gjort Melie?
hehe ja du jag fixar ALDRIG sj skulle va rena katastrofen en bekant till mig är frsör så henne betalar jag 600 sit för 1000 som det skulle annars kosta för mig. Jag färgar ej hela håret utan göra som slingor men jätte täta slingor. Men jag har ej så mörkt brunt under som det ser ut mot det ljusa annars så mitt hår blir ljut direkt o inte röd/brunt el så men jag kan säga att jag hade så långt och vackert hår innan fick massa komentarer för det men shit så slitet o äckligt mitt hår har blivit efter detta. Så jag kan bara säga jag ångrar det så jätte mycket tyvärr men eftersom jag föddes blond o va det ett antal år så trodde jag att jag skulle passa hehe. Så fort min frisör kommer till stan så ska hon fixa mitt hår o då ska jag ta bort det blonda. Har en bild på hur ag vill ha men jag har fortfarande ej fattat hur man lägger upp bilder här? frågat er men ingen har brytt sig om att svara:(