Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Alexandra: Jag har aldrig använt formar i dem men vist sjutton blir det smidigare. Men nu har jag gjort massa muffins utan formar i... bububububububu......
Camilla: Jag skulle ha honom hemma några dagar i veckan iallafall och första månaderna kanske inte gå alls. Här i Jönköping får storsyskon inte gå under sommarlovet ändå, så blir ju kanske till hösten igen då. MEN jag tror att man måste säga upp platsen för att få slippa betala alls, om jag förstått det rätt? Adrian var hemma mycket i våras men vi fick betala ändå. Hur gammal är han nu Dante 1½ år? Jag tror inte att han komemr sakna dagis och det brukar inte vara så svårt för dem att komma in i gruppen sen igen när de är så små. Men hur var det att skola in honom? var det svårt? Pga bacillrisken är det ju bra att hålla storasyskon hemma de första månaderna men sen är det ju inte så mcyket baciller på våren som på vintern. Jag änskar att Adrian hade stannat hemma från dagis de första månaderna med Mirela så kanske inte hon hade blivit smittad och blivit så sjuk som hon var. Men det är svårt. Vad tycker ni andra?