• JessyB

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Ha ha.. va tomt det var här idag då = )

• JessyB
    MmmJennie skrev 2008-01-11 14:46:08 följande:
    JessyB: Bor din mans familj nära Tirana?? Har du vart där?? elr vart i Albanien?? Min man vill att vi ska åka till Albanien i Maj..men allt beror på bebis o vad BM säger o så... vi ska ju snart få vår lille =) Han vill stanna i ca 3 månader.. hehe får se om man kommer klara det ;)
    Ja, min man är från Kruja och det ligger inte så långt ifrån Tirana, han har lite familj där oxå = )
    Nej, jag har inte kunnat åka dit, men hoppas på att vi skall bila ner dit i sommar.. skulle vara underbart = )
    Japp, Maj säger dem är den bästa tiden.. då är det varmt, men inte för varmt och tänk på att du är gravid, så värmen är inte alls för kul då..
    När skall du födda??
    Har du varit i Albanien tidigare el??
  • JessyB

Fam Ndreca skrev 2008-01-11 15:58:44 följande:

blir lite nyfikenvarför har ni inte kunnat åka dit?? (du behöver självklart inte svara om du inte vill)hur länge har ni varit tillsammans?
    Nej, jag behöver inte svara.. Bra tack = )
    Det är våra saker, som jag tyvärr inte vill dela med mig av..

Vi har varit gifta i 4 år..
  • JessyB
    MmmJennie skrev 2008-01-11 16:08:28 följande:
    JessyB: oki =) Jag var i Albanien 2006, i somras kunde jag inte eftersom jag var tvungen att jobba + att jag var gravid. Bebis kan komma när som helst nu enligt läkarna..
    Oj, Grattis.. Jag trodde du hade planerat att födda där nere och det är juh inget att rekomendera = )
  • JessyB

Fam Ndreca skrev 2008-01-11 16:10:12 följande:

ajmenade inte att snoka..
    Nä, inga problem.. men vill bara säga att det är inget jag vill skriva ut här gumman.. Själv är jag oxå väldigt nyfiken = )
  • JessyB

Ha ha.. Bra sagt = )
    Undra hur han kunnde fråga nått sånt, när han själv vet hur sjukvården är där nere = )

• JessyB

Fam Ndreca: Får jag bara fråga, varför har du blockerat mig??

• JessyB

Fam Ndreca skrev 2008-01-11 16:21:03 följande:

Det vet jag inget om.. Vart står det???
    Att du har blockerat mig, tog du illa upp innan??
  • JessyB

Fam Ndreca skrev 2008-01-11 16:25:21 följande:

Nej jag tog inte illa upp, alla har väll saker man inte vill lägga ut hur som helst det är upp till digMen vart har jag blockerat dig??
    På din sida = )
  • JessyB
    MmmJennie skrev 2008-01-11 19:35:07 följande:
    Fam N: Nej nu får dom inte stoppa mera.. o nu är det ju ingen fara heller om han vill komma.. Ja vi har kollat könet o vet att det är en kille.. vet inte riktigt än vad han ska heta.. hihi vi kan inte bestämma ossJessyB: Tror inte min man hade låtit mig föda på det "vanliga sjukhuset" han menade på privat klinik där nere i såna fall.. men nu finns det INGEN tanke på att jag ska föda där nere.. Vi ska bjuda in hans föräldrar till oss =) håller på med alla papper o så för visum till dom. Micorazon: Attans bilar! Alltid ska det vara nåt me dom... =( men men nu får ni iaf hjälp imon =) hihi så ni slipper fixa själva =)
    Ok, Grattis.. Vet ni va det blir då?? = ) Kramar
  • JessyB
    alisandra skrev 2008-01-11 22:31:24 följande:
    Hehe, okej. Har den skolan bra rykte och så eller?Jag har kollat in hemsidan.. Men är lite osäker på hur vi ska lösa det ekonomiskt bara. Men det får vi ta den dagen, först måste jag ju iallafall läsa upp mina betyg.Tack för all din hjälp! Kram och ha en trevlig kväll tjejen!
    Ok gumman, då får vi verkligen..hoppas att det blir negativt = )
    Håller tummarna för dig, men tyvärr brukar man alltid få pluss, när inte tiden är kommen..
  • JessyB
    shqiperi82 skrev 2008-01-12 10:40:40 följande:
    har oxå sett det innan men blir oxå lika arg varje gång. MEN ibland kan man ju undra vad folk lägger ut för bilder. Jag säger inte att det är rätt att de gör så här men man kan ju tänka lite innan man lägger ut vissa bilder. VEM som helst kan ju faktiskt titta på ens bilder om man inte har PLUS och blockerar...
    Exakt, håller med dig gumman.. det finns folk som lägger ut sånna bilder, som hör hemma i dem privata fotoalbumen och inte här på datan, där alla kan se dem..
  • JessyB

Nä men gud... GRATTIS..GRATTIS, TUSEN GRATTIS... SALUT, SALUT

= )

Va underbart.. Har ni några barn från innan och har ni bestämmt något namn??

• JessyB
    MmmJennie skrev 2008-01-12 11:01:54 följande:
    JessyB: Detta är våran först födda, så mannen är EXTRA stolt över att det är en pojk ;) Då dom anser att det "skulle" vara bättre... hehe! Vi har haft en del funderingar på namn.. men nu verkar vi inte komma på nåt alls.. hihi.. jätte svårt me namn verkligen.. vi har nog bestämmt att först se hur lillen ser ut.. o då brukar ju namn bara ploppa upp.. hihi ;)
    Jo, jag önskar mig oxå först en pojk... Den lilla store brorsan.. ha ha = )
    Jo, men jag hoppas allt går bra för er.. Ta hand om dig
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!