Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Moahahaha!

Mèlie E skrev 2008-01-17 20:18:32 följande:

Fan inte en enda j............ gg lyckas jag ta en !!!!!
  • alisandra

Här var det väldigt dålig fart idag tjejer!
    Skärpning!

Imorgon ska jag och hämta vårat nya trådlösa bredband!
    Äntligen!
    Då ska det bli fart här i tråden minsann ska ni se!
    Hahaha, jag kommer hänga här hela dagarna och trackassera er!
    Tills jag lyckas hitta ett jobb iallafall!
    Men det lär väl dröja.. Blä!

• alisandra

Nu har jag bakat muffins och kakor.
    Gjort kyckling i ugnen med potatis och god sås!
    Gått promenad med hundarna och ingen av er har kikat in?
    Det brukar ju vara massa sidor att läsa ikapp innan man hänger med här igen. Men nu, inget.. Helt dött!

Då får jag väll roa mig själv här, leta på någon kul tråd och reta upp lite folk i, haha!

• alisandra

tjena!

vad har du gjort idag då?

shqiperi82 skrev 2008-01-17 21:46:22 följande:
    jag är här nu en stund iallafall...
  • alisandra

Visstja.. Okej, då är jag med! Vad tråkigt..

shqiperi82 skrev 2008-01-17 22:14:22 följande:
    tror jag skrev det i ett tidigare inlägg....... var i jönköping och hälsade på en kompis på sjukhuset bl.a......
  • alisandra

Vad gör ni tjejer?!

Jag är ensam här.
    Sitter och letar efter GI recept.
    På Måndag börjar jag!

Men fattar inte ett skit!
    Hahaha!
    Blir helt förvirra av det där j*vla GI!

• alisandra

Bujar och hans familj ska åka ner till Kosovo nu i sommar, men jag blir inte med. Han vill åka ner själv först, eftersom det är första gången efter kriget, och det förstår jag såklart!
    Men jag hade inte velat följa med heller, haha!
    Är inte så förtjust i sånna där jätte varma länder precis, men han ska få en lista med saker han ska köpa med sig till mig iallafall, hahaha!

Nusekläder? Hur ser dom ut?

funbun skrev 2008-01-18 10:10:40 följande:
    Hallå alla!Har jag missat nåt eller? Melie du är väl invandrare från kosovo eller har jag helt snurrat in mig?? Förresten kollade bilderna från fruktkalaset, det var sååå fint. Får nog göra det nästa år kanske Grattis ni som har fått barn om jag inte sagt det, jag glömmer så fort (eller e d för jag e en bitch, vad säger du annah )Nu försöker jag sitta lite vid datan men det går inte så bra eftersom adrian e en liten plåga som ska va överallt där jag är. Nu e han extra jobbig för han har feber å så pga täder tror jag.Nån av er som ska till ks lr albanien i sommar? Jag har tänkt att åka för första gången pga bröllop. Har egentligen ingen lust med det, är så bekväm av mig. Vill inte gå på bröllop och dansa och skämma ut mig åååå längtar inte! Min svärmor ska köpa såna här nusekläder till mig för hon har inte gjort det tif´digare och hon tycker att jag ska ha på mig det i samband med bröllopet, mina svägerskor kommer att flabba ihjäl sig åt mig juh. Jennie!! Ingen beba än?
  • alisandra

tack
    ja, precis jag tog ju faktiskt 2400 också, moahahaha
    du ska få nästa, om du är inne såklart!

PetraDeliu skrev 2008-01-18 12:35:03 följande:
    GRATTIS"!!!!!!!!!!skönt att du lyckades nu efter hur det blev med 2400 fast vi räknade ju utdå att den var din också hihi men nu vill jag ha nästa
  • alisandra

Du det ser inte ut att bli flibakning ikväll
    jag och bujar är super osams... så känner inte för det!

vi får ta det en annan dag gumman

PetraDeliu skrev 2008-01-18 12:55:57 följande:
    tack gummanvad SNÄLL du är!!!du vet vad vi har att göra ikväll va?!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!