Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
vill bara säga attd et är min sista natt i morrn kommer va döööd på ons när mina gäster kommer men men va fan ska man göra.
vill bara säga attd et är min sista natt i morrn kommer va döööd på ons när mina gäster kommer men men va fan ska man göra.
fan va arg jag är i morse när jag slutade kl 7 o skulle åka hem så va det sååååå mycket snö va helt överlycklig att det snöade så fin. Tänkte för mig sj ska bara sova nån timme sedan ut me sonen o åka pulka o rulla oss i snön. la mig nära sonen o somna driket han gick upp kl 9 30 o åt frkost me min mamma o pappa medans jag fick sova till kl 12 30 glad går jag upp och säger Isak vi ska ut o leka massa i snön du o jag. Han bara men mamma snön är ju borta:( usch va arg o ledsen jag vart. O Lyssna här åkte in till stan o köpte 8 st semlor jaaaaa jag vet jag är galen vi va bara 5 st här hos mamma men jag tog 8 st o nu har jag smällt i mig hela 3 st o dem va dem största semlorna jag sett på läääänge. Mår PISS just nu shit jag kommer bli den fetaste istan:(
glömde skriva ja jag mår nu illa av alla semlor o bestämmde mig nyss att det skulle va sista gg jag åt semlor..... för iår så klart hehe