Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Mèlie E skrev 2008-01-17 10:08:55 följande:
Mèlie E skrev 2008-01-17 10:08:55 följande:
Nej här var det luuuuuuugnt!!! Jag har precis kommit hem från jönköping. har varit på 2 ställen och tagit kort på mirela till 2 olika tidningar. på den ena var hon sååå tjurig och ser jättesur ut men på den andra är hon liiiite gladare!! hahaha. inte lätt att ta kort på så små!!
sen var jag och hälsade på min bästa kompis som är inlagd på sjukhus Mirela var med och hon ville gå runt och checka in HELA avdelningen... haha. Hon lekte och hade kul med min ompis OANVÄNDA spypåse för övrigt. Fanns inte mycket andra leksaker där, inte för att en spypåse räknas som en leksak men det var ju bättre än mycket annat som fanns där... hehe
Så nu ska jag sätta mig och gosa med mina barn och komemr in lite senare igen och ser om det är någon fart på tråden då....
KRAAAAAAAAAAAM
jag är här nu en stund iallafall...
oj nu kanske jag blir anmäld av någon som inte fattar att jag skämtar, för det gör jag faktiskt!!!!!! Jag lovar!!!!!!!!!
Hola chicas!!!
Jag tycker de kläderna (har bara härt ordet dimi om dem) är fina, men vad jag vet så har de inte dem i Albanien. Kanske i norra Albanien men inte i södra där min man kommer ifrån!! Annars hade jag nog tagit på mig dem om min man och hans familj ville det och hade nog blivit sur om jag inte fick någon hahahaha....
Jag köpte med en burk ajvar i en utländsk affär i Jönköping. men vet inte vad jag ska använda det till??????? Luktade inte så himla gott men men.... hahaha vilkendröm om ajvar du hade zimone, gud vad äckligt det måste ha luktat om din väska sen... hehehe....
Ang mjöl till pite så vet jag att min kompis använder något annat mjöl tror jag ska fråga henne vad det är för något mjöl!!!!
Fanny: Jag tar tillbaka det jag sa om att du är en bitch efter att jag har läst att du är beredd att ta på dig dimi kläder bara för att göra Valles mamma glad!!! Vad godhjärtad du är!!!!!!!
KRAM
Petra; Vart ska ni flytta då? med så många barn? Har ni ingen mäklare som ska sälja huset??