micorazón skrev 2008-02-18 21:26:13 följande:
Hej tjejer!Polly: jag har addat dig på msn! Synd att du lämnar men jag förstår.. har själv gått i de tankarna...ang gårdagen. Många av oss här inne använde ganska grova ord i våra diskussioner. ÄVEn om vi inte ÄLSKAR serber behöver vi kanske inte göra grova påhopp, VET att de också gjorde grova påhopp. Men låt det vara från deras sida och inte från vår. Då har vi vårt på det torra....om ni förstår vad jag menar??? Sen tycker jag att man ska försöka börja om. Det kommer ta flera hundra år och MÅÅÅNGA generationer innan serber o kosovoalbaner kommer kunna leva sida vid sida i TOTAL fred. Men någonstans måste man börja. Hashim Thacis tal innehöll också detta, som Biba påpekade igår i vissa trådar. Han vill att folket ska börja respektera ALLA i Kosovo, detta för att Kosovo ska bli ett fredligt ställe att bo på, utan bråk.Så snälla tjejer! Vi kan väl försöka att ta det lugnt med pajkastningen? Hur ska annars det nånsin bli fred? Låt oss visa serberna att vi är bättre än så... Inget illa ment till nån av er! Ni vet att jag älskar er alla From nu tycker jag att vi återgår till att prata om allt det trevliga vi brukar prata om!! Skit i alla islamtrådar, som alex skrev, vi kan inte ändra deras åsikt. Bättre att INTE skriva till dem. De blir bara mer nöjda då From nu kommer jag bara skriva i detta forum här på FL!!!!!!! Bästa tråden!Så, vad hnderikväll ananrs då?
håller med!
Kan vi inte vara sådär glada och mysiga som vanligt????
pleeese???
När jag först kom hit till fl tyckte jag att det var så härligt med alla trevliga människor men det finns så otroligt mycket figentlighet..
Tycker som camilla, vi bryr oss inte om det, vi har ju varandra!
kram på er alla!