Inlägg från: shqiponjë |Visa alla inlägg
  • shqiponjë

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Ch Belair skrev 2008-02-17 15:47:00 följande:
    Fam Ndreca: Jag har försvarat mig här innan eftersom ni sitter och spekulerar hej vilt. Löjligt. Sedan ville jag tacka noblesss för ett kanon inlägg med tanke på att jag fick massa påhopp innan.Så nu vet du det och en sak till, du kan inte utesluta folk från en diskussion.
    Men varför behöver du försvara dig? Från vem?
    Vi som sitter här ar bara glada över att äntligen få självständighet, vem har hoppat på dig?
    ~()~()~Viktor 2007-01-31~()~()~
  • shqiponjë
    Albu skrev 2008-02-17 15:51:06 följande:
    Grattis till självständigheten KOSOVA!!!!!!!!!Är det nagon mer som kollar pa tv SHqip??
    Japp kollar nu!
    Ryser när jag sitter och tittar på tvn, att det verkligen händer!!!!!

GRATTIS ALLA KOSOVARER!!!!!!!!!!!!!!
    även konsumbananer grattuleras
  • shqiponjë
    amar skrev 2008-02-17 15:54:45 följande:
    Kikar in...synd det ska vara sån här stämning här.jag ville bara säga Grattis Kosova å till er för självständigheten!
    TACK!
  • shqiponjë
    shqiperi82 skrev 2008-02-17 16:34:22 följande:
    allvarligt blev alisandra och jeta avstängda??? michaela med??
    Jag är här!!
  • shqiponjë
    PetraDeliu skrev 2008-02-17 18:14:06 följande:
    tack
    Firar ni storslaget där hemma?
  • shqiponjë

vi ska äta grosh nu, riktigt albanskt hihi
    ni kanske säger pasul?
    och för att undvika varningar är det en maträtt och inte hemliga budskapFörvånad

• shqiponjë

God Morgon tjejer!

Hoppas ni hade en trevlig kväll/natt!
    Tittade ni på tvn? (dum fråga kanske)
    Gud vad härligt med alla människor som sjöng och dansade, jag hoppas det kan fortsätta på den positiva banan!

Och nu får det vara nog med tråkigheter o påhopp! Att figentligheten ska fortsätta här?

Tycker vi koncentrerar oss på det faktum att Thaci faktiskt gjorde det!!!!!!!!

Aleks sprang runt och sjöng -Kosova är min moder (fast på albanska såklart) Meeeeen vad jag vill skriva det på albanska! Och Viktor stämmer in! hihihi lät såååå sött, han fick inte en bokstav rätt men han tog i så mycket han kunde! hihi
    Och de är ju inte ens kosovarer, utan helt vanliga albaner hahaha

nej nu ska jag återvända till verkligheten en stund och ta fram dammsugaren!
    ha de gött!

• shqiponjë

">

älskar den!!!!!!!!!!!
  • shqiponjë
    Love Life skrev 2008-02-18 10:12:01 följande:
    Grattis till självständigheten KOSOVA! Gjorde en aftereight tårta (som alla andra) igår, fast med den nya flaggan på, väldigt uppskattat o fin blev den me Hoppas ni hade en trevlig dag igår!
    detsamma!
    är du själv eller din man alban?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!