Haha, ni får tro vad ni vill tjejer Men era karlar kan nog också ska ni se, hahaha!
Vad kul att bilden blev bra!
Det där är nog typiskt albaner för bujar är PRECIS likadan.
Han skulle ALDRIG åka i min bil. Den är full i kläder, skor, smink, hårnålar och skitig.
Men jag skiter väl i det, eller jag orkar inte göra rent min bil och den är gammal så jag tycker inte det är så noga med den!
Men Bujar förra bil var pedantskött! Han var helt galen på mig engång när jag kört den i biltvätten och för han har alltid tvättat den för hand.
Såg sprillans ny ut! fast den var en 01:a och rovern han köpte nu är han helt pedant med, han är lika hemma med.
hahaha karlar! och ALBANER
micorazón skrev 2008-01-15 21:11:04 följande:
hahahaha GUUUUUUD, väcker ju nästan sonen här hemma o grannarna tror att jag är psykiskt störd eller nåt som sitter o asgarvar framför datorn ahhahahahahahahaha Melie: Hoppas blåmärket försvinner snaaart, håll dig borta från simhallar tills dess hihi Alisandra: säger som Melie, YEAH right att du skojar hahhahahahahahahah haha tråden is going DIRTY hahahahaÅÅåå tårta, glass, rukt.. så mkt gott ni pratar om!!! Blir ju sugen som attan här ju! Men men har inget hemma så det är inte så mkt att göra. Bor man på landet så gör man..jennie: hämtade bilen idag o den var i toppskick! Imorgon ska min pedantiske man (är det typiskt albaner? Jag har fått för mig det..rent rent rent? haha) städa HELA bilen. Skrubba alla säten o ta bort minsta lilla smuts o sen tvätta o vaxa utsidan hahaha Han är helt besatt av att den är smutsigt, satt o pratade om det i typ 1 timme från malmö idag. Hela tiden " men ååå så j-a skitig den är DÄÄÄÄR då!!!!!"... till slut blev jag arg o sa att han snällt kunde ta tåget hem om han inte ville åka i den OTROLIGT skitiga bilen. Då blev han tyst, gav mig en puss o sa " jag älskar dig, per gjithmonë"....jaha, vad svarar man på det lixom??? FAN, han vet hur man får tyst på mig.. hahahahaha Efter det kunde jag ju inte skälla på honom..... Annars har jag bara städat idag, har fått dille på att städa. Tror det är för att bebis snart kommer. Dax o "boa in sig". Var likadan med Dante. Hur var ni när ni var gravida (ni som har varit det)?? Några nojjor?