Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
hej allihop!
NU e jag tillbaka från "semestern". mannen hade en trevlig kväll med sina killkompisar. Han skickade sms kl. 05.30 som löd "godnatt shpirt im, sov gott! älskar dg!" haha halv sex....jaja Tur att han inte jobbade förrän 15 idag!
jennie: INGEN BEBIS ÄN????? vad e detta... stackare... hopaps du får din igångsättning
ang sodastreamer. Jag tycker vattnet man gör blir SÅÅ gott, godare än i butik. Men INTE läsken man kan göra... uuuuu äcklig
Dante e ju född 060606
Sveriges nationaldag. Egentligen borde vi väl väntat lite o prickat in 080808 med Arijeta då hahahahaha
JETA? Varför inte online på MSN?
min är de tinte. Men vet ni hur det fungerar??? Han ska ju söka om permanent uppehållstillstånd nästa år, men nu när vi får barn borde han väl kunna söka tidigare med anknytning till sitt barn som är svensk medborgare???? Då MÅSTE de väl ge honom permanent? Eller är jag ute o cyklar?
Sen ska ju antagligen Kosovo byta pass, om det blir självständigt.. o då gäller inte hans nuvarande Hoppas det inte blir problem. Men det får faktiskt svenska ambassaden lösa i så falL!!!!!!!!