Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Vet du vad det är för tårta? Åh, det är världens finaste tårtor och godaste! Så lyxig och fin!

Ska lägga in en bild i mitt galleri så ni kan se.

*väntar på solsken*

PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:43:49 följande:
    du får gärna göra en åt mig. kan kan du alltid starta. tror faktiskt du skulle få en del kunder. jag skulle anlita dig då och då. efter regn kommer strålande solsken
  • alisandra

Hehe, vad bra! Förstog nästan det!

Jag blev också sugen nu! Muuuuums!

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:46:08 följande:

jo jag gillar ALLT sött nästan smyger me det här hemma för att sonen ej ska se mig. Han får absolut ej äta så mycket sött så jag vill ej att han ser att jag är så svag för sådant. Så sj klart allt sådant går bra:)
  • alisandra

Ja, här kan du ju inte hänga helatiden!

Iväg och gör lite nytta nu!

Själv ska jag hänga lite tvätt och koka kaffe så min man vaknar upp ur denna koma. Haha.

Jag är dålig nuse som sitter här hela kvällarna!

PetraDeliu skrev 2008-01-15 20:49:05 följande:
    nej tjejer, nu MÅÅÅÅSTE jag göra "lite" nytta här hemmakram på ernaten e mir om vi inte ses senare
  • alisandra

Haha, sant melie! Här är dom billiga!

Mèlie E skrev 2008-01-15 20:54:52 följande:

ja man känner sig som en beroende människa :)vi hade fika gäster här igår o då så gick jag o sonen till bageriet för att köpa semlor o vi skulle bara ha 3 st men jag sa 4 ( vet ej varför el jo jag tänkte jag ska äta två en när vi har min komps här o en när han lägger sig) men eftersom han nu blivit hela 6 år så fatta han att 3 st blir ej 4a snyggt försök av mig medans jag sa det till hon som jobba där så säger han HÖGT NEJ mamma vi ska ha 3 o va jag skratta !!! hahahahah  jag bara jo men vi tar 4 han bara varför då. Mitt svar blir öööö öööö ööö en till imorrn om det behövs o ärligt jag driver ej hon som tog betalt bara skratta ( tur att man känner henne lite)  kännde mig som en knarkare som fått nåt mer för pengarna:)Kan bara lägga till att semlan är kvar i kylskåpet eftersom jag bev så mätt men ska ta den nu snart me en kaffe jamiiiii.
  • alisandra

Du är en ängel!!! Vet du det?! Tack så mycket!

Det där ska jag kolla upp DIREKT!

Åh, lite solsken!!!!

Albu skrev 2008-01-15 20:59:31 följande:
    Halla tjejer!!Allt bra med er? Själv är det bara fint, har haft mkt att göra pa jobbet..Hade en omsättning pa 10 000 kr idag fran 11-17.00Melie: Gud vad gott det ser ut med all frukt och sen lite glass till det Själv är jag inte sa nyttig av mig..hahaAlisandra: Det finns en hudterapeut utbildning i Landskrona som är csn berättigad..www.studentum.se/Hudvaard_KY_10603.htm
  • alisandra

Haha, ni får tro vad ni vill tjejer Men era karlar kan nog också ska ni se, hahaha!

Vad kul att bilden blev bra!

Det där är nog typiskt albaner för bujar är PRECIS likadan.

Han skulle ALDRIG åka i min bil. Den är full i kläder, skor, smink, hårnålar och skitig.

Men jag skiter väl i det, eller jag orkar inte göra rent min bil och den är gammal så jag tycker inte det är så noga med den!

Men Bujar förra bil var pedantskött! Han var helt galen på mig engång när jag kört den i biltvätten och för han har alltid tvättat den för hand.

Såg sprillans ny ut! fast den var en 01:a och rovern han köpte nu är han helt pedant med, han är lika hemma med.

hahaha karlar! och ALBANER

micorazón skrev 2008-01-15 21:11:04 följande:
    hahahaha GUUUUUUD, väcker ju nästan sonen här hemma o grannarna tror att jag är psykiskt störd eller nåt som sitter o asgarvar framför datorn ahhahahahahahahaha Melie: Hoppas blåmärket försvinner snaaart, håll dig borta från simhallar tills dess hihi Alisandra: säger som Melie, YEAH right att du skojar hahhahahahahahahah haha tråden is going DIRTY hahahahaÅÅåå tårta, glass, rukt.. så mkt gott ni pratar om!!! Blir ju sugen som attan här ju! Men men har inget hemma så det är inte så mkt att göra. Bor man på landet så gör man..jennie: hämtade bilen idag o den var i toppskick! Imorgon ska min pedantiske man (är det typiskt albaner? Jag har fått för mig det..rent rent rent? haha) städa HELA bilen. Skrubba alla säten o ta bort minsta lilla smuts o sen tvätta o vaxa utsidan hahaha Han är helt besatt av att den är smutsigt, satt o pratade om det i typ 1 timme från malmö idag. Hela tiden " men ååå så j-a skitig den är DÄÄÄÄR då!!!!!"... till slut blev jag arg o sa att han snällt kunde ta tåget hem om han inte ville åka i den OTROLIGT skitiga bilen. Då blev han tyst, gav mig en puss o sa " jag älskar dig, per gjithmonë"....jaha, vad svarar man på det lixom??? FAN, han vet hur man får tyst på mig.. hahahahaha Efter det kunde jag ju inte skälla på honom..... Annars har jag bara städat idag, har fått dille på att städa. Tror det är för att bebis snart kommer. Dax o "boa in sig". Var likadan med Dante. Hur var ni när ni var gravida (ni som har varit det)?? Några nojjor?
  • alisandra

Nej! Jag är hääääär! *vinkar*

micorazón skrev 2008-01-15 21:12:02 följande:
    jaha, så NU försvinner alla när jag väl kommer in ???? buhuuuuuuu *gråter*
  • alisandra

Åh, det är supergott!

Jag äter massa glass på sommaren, helst italiensk glass!

Det är så gott!

Finns en glass på Kupolen jag brukar köpa som heter mumsfillibabba och det är den godaste ever!

Passande namn tror det är snickers typ..

Albu skrev 2008-01-15 21:03:44 följande:
    älskar glass, fast mest pa sommaren och speciellt banana split..mummsssMèlie E skrev 2008-01-15 21:02:05 följande:
  • alisandra

Precis som för Bujar då.

Haha, det är inte lätt att ha ett "perfekt" hem.

Det krävs lite slit! Hahaha!

Dags att dom börjar inse det nu kanske.

Vad har ni gjort idag då?

micorazón skrev 2008-01-15 21:22:39 följande:
    ok, skönt att inte vara ensam hahahahah Ja, Besim är riktigt pedant, även hemma. M en asken e den att hans mamma har ju gjort allt innan så han börjar upptäcka det nu när han gör mycket själv hur j-a jobbigt det är att hålla ett hem PERFEKT haha
  • alisandra

Självklart!
    Vi har några albanskor med albnanska män också här!
    Du är sååååå VÄLKOMMEN!

natey skrev 2008-01-15 23:34:11 följande:
    får vi som ÄR albaner och gifta med albaner också vara med ? hihi.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!