natey skrev 2008-02-08 13:07:52 följande:
hellu alles. hoppas ni får alla en trevlig helg :)vad ska ni hitta på?min man fyller år idag så ska vi äta gott och fira lite. ha det bra. puss på er alles
hejhej! här blir det kalas hela helgen, mannen fyller år imorn
Ska göra tårta o en massa goda kakor tänkte jag.
Har ONT i huvet idag
Bm sa att jag MÅSTE åka in om det inte går över.. men jag vill inte. Vet att jag är korkad, men SÅÅÅ rädd för att de snittar mig igen, o jag e ju bara i v. 32????!?!!
VILL INTE. Får se framåt kvällen, blir det inte bättre får jag väl åka in i nästa vecka... eller nåt.. vet inte..
att man msåte va så j-a envis haha
mitt blodvärde låg på 147!!!!! Fattar ingenting.. det går upp varje gång jag är där.. snart är det ONORMALT högt, jag äter INTE järntabletter och är gravid.. detta är itne normalt.. åååå så nojjig!!
jennie: kom bebis inatt????????
Jag höll tummarna i sömnen! besa bes!
Ja, det är faktiskt ganska jobbigt med allt bombande.. dels blir antalet inlägg HELT åt skogen i tråden.. för alla dubbla räknas bort.. så ma blir lite förvirrad
Sen tar det hundra år att läsa igneom och oftast missar man många små inlägg mellan bombningarna..
Idag blir det VILA, inget mer. Har köpt hem glass, colasås o strössel muuuuuums! ska ätas ikväll framför Lets Dance.