Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Nä nu ska jag ta o bädda ner mig.
Hoppas ni sover gott o drömmer massa fint!
Kram!!
Nä nu ska jag ta o bädda ner mig.
Hoppas ni sover gott o drömmer massa fint!
Kram!!
Hej Tjejer!
Denna dag har vart världens längsta men rätt kul endå:)
vaknade kl 5 20 fixa idorning mig sj o frukost ner packad till mig o sonen.
Gick ut till bilen kl 6 sååå mycket isa på fönstrerna så det va inte kul att försöka skrapa bort. kl 6 20 sonens dagis.
Kramades o pussades 10 min då min son har svårt att bara säga hejdå snabbt han vill jämt att man ska stanna lite när han tagit av sig kläderna o stå o hänga lite på mig.
Så gosigt tycker jag:) han blir extra kärleksfull när hans kompisar kommer nära på dagis då ska han typ säga MIN BÄSTA MAMMA. Man blir lungt stolt:)
kl 6 45 kom jag fram till jobbet. Stötte på en snygging på jobbet :) INGET imot folk som stammar men det hade jag inte förväntat mig så jag blev lite röd om kinderna när han börja stamma en massa. Det tog typ 15 min för han att säga att han beställt medicin som kommer kl 10 o att pärmarna är klara o typ ja det va allt. Kännde mig dum som typ bara ståg där o kolla som om jag ej föståg.
Kl 11 möte på jobbet me alla o massa kaffe för att orka lyssan på ekonomi frågor.
kl 12 lunch me gänget på jobbet trevligt:)
kl 14 30 slutar mötet.
kl 15 hemma ( byta om och kika in här hos er hihihi)
15 30 hämta sonen :)
vet ej så mycket om kvällen förutom att jag ska äta en SEMLA:):)
Forsättnigen följer.......
WOOOOOW är det så här det är att ha en bebis som skriker 20 timmar av 24
shit palllllllla
jag blir dum snart!:(
Nä ingen här inne alltså.
Sj har jag gäster sonens faster me sina två barn 5 och 3 månader gamla.
Der blir inte så mycket tid me datorn.
Nu ska jag ta o lägga mig så man orkar en hel dag imorrn då vi är bjudna på mat hos mamma.
kram på er
Hej tjejer!
Det va ett tag sedan. Haft gäster och nu sitter jag här på Scandic hotell ( på jobb) men önska att jag va hemma ist. Är uttråkad som bara den. Men det är tur att min bästa vän vid namn laptop är med mig:)