Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
jag ger mig!!!!
jag ger mig!!!!
Hejsan! Skönt att du känner dig utvilad
Jag arbetar.... hahahaha MEN JA det gör jag IBLAND
Idag skiner solen över vackra Växjö så jag ska sluta lite tidigare, åka och hämta Arti och sedan ska vi ut en runda på stan och fika och handla något till mannen det blir nog kalsonger med små hjärtan på (hoppas jag hittar) (har redan handlat till Arti). Sedan ska vi köpa nåt gott till fikat med mannen ikväll. Han arbetar till 18.00.
Nehepp nu ska jag göra mig förtjänt av min lön
hehe köpte ett par jeans med mickey mouse till Arti (han älskar mickey) och en randig tröja han blev ÖVERLYCKLIG o kysste på hela mig hehehe han ÄLSKAR jeans... fattar ej 2½ åring som älskar jeans
TACK
oooooooooooooooooooooohhhh GRATTIS vill med juuuh!!! vad skoj!!
hehe ja han är speicell min charmör
Så här stod det i det mailet jag fick:
För er som är i Göteborg nu på sön 17 feb. Fira självständigheten!
"Ate dite kurre behet pavarsia te gjithe shqipetaret do te mbledhen me se nalti ne aveny te geteburgit pran poseidon ne ora 18:00. Merrni flamurat qe i keni dhe do te bejme parad me makina neper qytet. ejani te gjithe ta festojme diten me e madhe ne histori te Kosoves"
Informera alla ni känner.
hehehe gulliga dem är hehe
mamma sa till mig en gång: men Jeta kan du inte köpa mjukisbyxor till Arti så han kan leka "lättare" istället. Det kommer en tid då han kan ha jeans oxå hahaha men HALLÅÅÅÅ han vägrar ha på sig mjukisbyxor för det är INGA byxor!!!! hehehe
Fam Ndreca skrev 2008-02-14 13:47:56 följande:
Tyvärr vet jag inte mycket mer, men det verkar ju ha gått ut information till albanska folket ju så jag hoppas verkligen det!
hihi