Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
nja, huvudvärken håller i sig, men den har inte har blivit värre ialla fall. Men nu ska jag sova, är suuuupertrött! naten e mire tjejer!
nja, huvudvärken håller i sig, men den har inte har blivit värre ialla fall. Men nu ska jag sova, är suuuupertrött! naten e mire tjejer!
hejhej!
ska sova lite igen - såå trött..
Malin: hehe jag gjorde ju ganska svensk mat. Kyckling med ris och sås. Sen att jag jag hade lite smårätter som var albanska var väldigt uppskattad, då de ser att jag vet lite om deras kultur! Riset gör dem inte alls på samma sätt och deÄÄÄÄÄLSKAR det, vanligt kokt ris
Nag. korvarna.. jodå, Dantes diettist har själv sagt det. I prinskorv är det det till hundra procent. Lithells har en variant som är både laktos och glutenfri. Däremot måste det vara en viss köttprocent i dem, men resten av procenten är en massa annat äckligt.. Mår illa när man börjar tänka hur dem gör korvar.. men det är ju gott ändå. Vi lever typ på kycklingsalami här hemma. till frukostmackan i alla fall Gott är det...
Alex: ja min kompis mamma äger MCdonalds här i Krstd, och de gör samma.. alltså friterar i olika just pga allergier. hemskt om det skulle var olika på olika ställen Så får det ju inte vara!
Anna: några framsteg med utväxten av Adrians hår???? Hoppas hoppas!
Jennie: ingen bebis idag??
Jag blev såååååååååååå rädd inatt, kräktes blod Ringde mamma 02.30 och var livrädd. Hade både näsblod och även blod från halsen. Men som tur va kunde hon lugna mig. Bara ett blodkärl som hade brustit i halsen i slemhinnorna. Efter TRE liter vatten med typ 3 Kg is så slutade det. Men guuuuuud så rädd jag var.. blod i hela sängen..
men idag mår jag bättre! Ska till BM på torsdag o dik. huvudvärken o se om de kan göra nåt åt det.. *hoppas* för det börjar gå mig på nerverna!
åå dessa gravida tjatiga kvinnor... eller vad säger du Jennie?? hahaha Man blir lite tjatig som gravid.. men men snart är det över!
kramkram på er! Hoppas ni får en suuuperdag!
haha såna roliga konv. ni har på msn då! hahaha
Ja, konsumbananer är lite svartsjuka haha
Idag har jag ooooont i fogarna *klag klag* känns typ som om bäckenet ska trilla av eller nåt.. NIIIIIICE. Har legat ner hela morgonen o gått upp först nu. Ska försöka mig ut på en runda med vovven så det mjuknar upp lite.
Jeta: åå du börjar så smått komma tillbaka!! Jag missar dig ALLTID på MSN Hur går det med husletandet? Hittat nåt palats?
Jag har dock haft turen att träffa en lite mindre svartsjuk banan
ååå det luktar såå gott här hemma. Fliiiiiiii, LOVE IT! Dante står också å dreglar men han får inte äta det, då blir han dåligt i magen Men han ska få en vanlig pannkaka istället