Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
tur för dig.. bujar är inte en snälling... sitter och gnäbbar en massa skit nu.. orkar fan inte lyssna.. :(
tur för dig.. bujar är inte en snälling... sitter och gnäbbar en massa skit nu.. orkar fan inte lyssna.. :(
jaha, också albaner? vart bor dom?
vi bor i ett gult hus nedanför Lidl vid järnvägspåret :)
vet du vart det ligger? i stan.
Mèlie E skrev 2007-12-15 00:05:18 följande:
jaha, vad tufft! :) vart bor dom då och vad heter dom? kanske känner dom :) är han härifrån?
Mèlie E skrev 2007-12-15 00:29:57 följande:
hehe, okej :P
Jag ska flytta dit en dag, tids nog. :)
hehe, okej då är jag med :) ingen jag känne till, men du är inte härifrån eller?
Mèlie E skrev 2007-12-15 00:45:53 följande:
det låter bra tycker jag! ;) här får man höra en massa skit för man är tillsamans med en utländskkille.. mest svenska killar som har svårt och acceptera... enligt dom är jag en svennehora? :S
Mèlie E skrev 2007-12-15 00:49:02 följande:
hehe, okej.. då borde du ha kommit samtidigt som bujar och hans familj... varifrån i kosovo kommer du?
Mèlie E skrev 2007-12-15 00:59:48 följande:
ja, men det är konstigt tycker jag för vi har ju mycket utländska människor här.. :S
jag tror mer det handlar om att killarna är svartsjuka på bujar och tycker inte han förtjänar en svensk tjej... eller nått, jag vet inte... sjukt är det iallafall!
Mèlie E skrev 2007-12-15 01:02:25 följande:
ja, verkligen!
naten e mirë!
vi hörs tjejen. hälsa din bujar ;) hoppas han är snällare än min