• Ditsy

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

alisandra skrev 2008-01-20 00:07:25 följande:
    Jag vet! Jag sa till Bujar "Jag och Petra har bakat!"Han sa "Vem Petra?" Jag sa "Hon på FL!"Han sa "Har hon varit här?"Jag sa "Nej, på datorn..."Han sa "Men herregud! Hahaha...."Nästa gång hyr vi film och köper godis!
    Har ni sett den nya American Pie. elr ni kanske inte ser på sånt, hahaha såg den igår..just me han Albanen också herregud säger ja bara.. sååååå sjuk film o jävligt rolig ! Ibland var de pinsamma scneer..o vi typ ba sngela på varandra, hahaha
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 00:12:02 följande:
    Ja, det är ju inte lätt!Det är ju en balansgång och det gäller att respektera varanndra och att man älskar varanndra, då klarar man det!Sen får man ju acceptera att man har olika bakgrund och tycker olika om saker och ting, sen får man göra det bästa man kan för att anpassa sig båda två.Så gör vi iallafall! Fast det är SVÅRT..
    Åh, nu blir ja förvirrad haha.. ska nog vara bara kompis me han så får vi se.. men som sagt han är ganska svensk av sig lite..han kom ju som liten..men ja kom ännu yngre.. aja..
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 00:16:39 följande:
    Nej, såklart ni ska prova! Ge det en chans.
    hehe .. ju ja får nog göra de va. De va riktigt skoj och prata med er tjejer... nu ska Ditsy sova, trött o ont i rumpan ..
    Vi hörs säkert framöver, tittar till imon !

Sov Gott!! Natti natti
  • Ditsy

Zimona: Ju, ju.. men han e ju snäll o allt o hur gullig som helst.. de bara de att ja oroar mej att han kan förändras när vi blir ihop.. men de kan man ju inte se förren man inte blir ihop de e ju lätt o göra slut om de skulle inte funka.. Ah vi får se hur det går..om vi ens blir ihop, haha.. vi träffas nu o så..

• Ditsy
    micorazón skrev 2008-01-20 12:31:55 följande:
    dygnet runt nuförtiden hahaha vadå beroende hahahahaha denna tråd är FARLIG!!!!!
    haha ja skrev bara igår en fråga här o tänkte ba kolla lite vad ni hade o säga nu kan ja ej slita mej bort härifrån hhaha.. ni är bara för goaaaaaaa
  • Ditsy
    micorazón skrev 2008-01-20 12:35:30 följande:
    men du får gärna stanna kvar De flesta som kikar in här blir kvar för alltid..hehehehe
    hehe tackar.. ja lär nog göra de.. finns många intressanta och HETA ämnen.. visst alisandra?? heta bosnier, o inte glömma Albaner... hahaah
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 13:18:38 följande:
    Usch vad jag mår illa! Undrar om jag är påväg och bli sjuk.. blä
    Ååh hoppas jag inte usch.. orka vara sjuk nu!!.. hoppas de går över snart!
  • Ditsy
    alisandra skrev 2008-01-20 13:32:04 följande:
    Det hoppas jag med!Du kanske inte göra mig frisk?Ge mig en magisk medicin eller så?
    hahaha bujur kanske kan hjälpa dej me sin magiska medecin
  • Ditsy

Mèlie E skrev 2008-01-20 15:05:00 följande:

Ja eftersom du sj är från bosnien så är det inte så stor skillnad på killarna från eran va jag vet men när jag va yngre så trodde jag att alla bosniska killar knarkade hehehe.
    VA????! hahahahaha... va fick dig o tro de dåå??.. haha
    Nja.. ja vet faktiskt inte... ja tycker albaner e mer på... Hmm
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!