Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Åh stackars annah! Kämpa på å ta 1000 ist!
Åh stackars annah! Kämpa på å ta 1000 ist!
Min son var hemma med morfar medans jag var på bb med den lilla i 3 dygn å det gick kanon! Dini var där med mej. Jag prioriterade de tre dygnen på bara henne för att jag visste att jag itne kunde det när vi väl kommit hem sen.....
Åh bara jag som njutit varje sekund av bb tiden???
Dini sov på bb en natt när jag fick adrian å han fick inte plats när jag fick alisia....
Men det gick ändå... Med adrian hade jag MÅNGA stygn.... Å mycket svårt att röra mej...
Med alisia hade jag såna eftervärkar att jag var säker på att jag skulle ha en unge till!!!
Ja jag e inte snittad själv men min mor säger att det inte alls var så farligt som hon trott....
Och nej hon vart inte uppe eftersom hon MÅSTE efter sina snitt utan eftersom hon kände sej så pass bra att hon klarade det
MEN smärta är individuellt vill jag påpeka igen!!
Camilla-när man spräcker från klitoris, genom hela underliver inkl analen så är det MYCKET muskler det åxå.... Hela ringmuskeln bla annat. Oftast blir man inte helt återställd heller utan har besvär resten av livet med det.... Och läkningen är smärtsammare och betydligt jobbigare än ett snitt pga det känsliga stället....
Jeta: Ha det UNDERBART!!!!
Blir inget sthlm för mej! Adrian haft krupp hela natten och inhalerat. MEN syrran blev lika lessen som jag så de kommer imorron istället för söndag
Petra: De andra åren har vi åkt runt runt runt till massa släktingar från malmö till göteborg å ätit massa klibbig baklava (ryser)
De har i sin tur nypit mina barn i kinderna och haft trevliga "albankommentarer"
om mej
Jag är INTE lessen för att jag slipper i år
_____@@@@__________@@@@_____
___@_______@______@_________@___
___@_________@__@___________@__
___@___________@____________@__
____@__________ME__________@__
_____@_________FAT________@___
______ @_____BAJRAMI_____@_____
________ @_____________@_______
___________@_________@_________
_____________@_____@___________
________________@_____________
*suck* Nu har jag äntligen fått sonen i säng!
Han var sååå gullig ikväll... Han fick kvällsmat och jag reste mej för att ta lite mer mjölk ur kylen och han ropar- akta mamma min julegris!
Sen satt han och "klappade" sin julegris och pratade om honom en timme, hade med honom i duschen och nu skulle de sova fint för imorron vill de hälsa på morfar!
Fins det NÅGOT underbarare än dessa fantastiska barn!!!???
Ja han har inte behövts inhaleras på hla dagen egentligen men vi tog en halvtimma nu innan han skulle lägga sej så han kanske får sova bra. Å febern hade gått ner....