Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
MmmJennie skrev 2008-02-10 13:02:43 följande:
Jo, har också hört att stress kan förstöra amningen... MEN jag tänker inte låta dom stressa mig o inte min man heller... Min mans bror bor ju här nästan på samma gata som oss, så känner jag att jag behöver lugn o ro så får dom vara hos dom ett tag + att dom ska till Jönköping också.. o dit kommer jag inte åka o trängas i en lägenhet med en nyföding... o dt får dom faktiskt förstå.. men dt tror jag faktiskt.. svärmor har ju trors allt fött 7 barn så hon borde väl ha förståelse?? kan man iaf tycka... Haha, känner mig så stolt! Har precis "brottats" med toa-sitsen o JAG VANN!!! =) Vi köpte nämligen en ny fräsch toa-sits i förra veckan... o som vanligt fick min man inte ur sin tumme ur röven att byta den gamla o sätta fast den nya.. Så tog saken i egna händer o bytte helt själv... =) Den gamla satt verkligen fast som berget... så vart helt svettig efteråt...puuuh! Men nu ser toan mkt fräschare ut... ;) Kramar!Alla kom hem till os den första tiden men dom bodde hos min svärmor så jag gick in till mig och låste in mig och adrian ibland haha