Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Hej ! igen:)
Måste berätta en sak. Idag ville min mamma o pappa veta när jag tänkte ta ut mina semester v i sommar eftersom dem vill ta me min son till Albanien. Vi känner INGEN i Albanen men dem vill åka någon annan stanns än alla dem som vi redan åkt till. Saken är den att min son aldrig åkt ensam så långt utan mig o dem vill enbart ta me min son ( enda barnbarnet) Dem ser detta som att dem även ger mig möjlighet att resan nånstanns sj där jag ej velat ta mig sonen tex Malaysia. Setta är en jätte fin ide verkligen men jag är lite rädd att det ska hända dem nåt ( snälla missförstå mig inte specielt ni som har män el är från Albanien men jag är lite rädd att åka sj dit) Så mitt svar blev kan inte jag få tänka på saken. Känner mig som en bortskämd ungen eftersom min son fårr uppleva SÅÅÅ mycket me mina o tack vare mina föräldrar. Nu är det så att jag måste snart ge svar så dem kan planera sin semester o sja resan. Har era barn vart borta från er barn så länge? Vad skulle ni gjort om ni va i denna sits?