Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Mèlie E skrev 2008-01-12 13:29:56 följande:
Mèlie E skrev 2008-01-12 13:29:56 följande:
melie: min son är VÄRLDSBÄST på att tjata. Man får helt enkelt stå ut och ta de kamperna man orkar med. Har hört att om man vet med sig att man inte orka bråka med barnen så är det bättre att säga ja från början än att säga nej och sen ändra sig ändå till slut. så ibland kan jag säga ja fast jag egentligen skulle ha sagt nej om jag hade orkat bråka med honom. hur gammal e din son? min son är 5 i maj och det är så mycket bråk med honom just nu. jag tycker han har varit i trotsåldern i 2-3 år nu.
Fam Ndreca skrev 2008-01-12 16:49:46 följande:
ela heter det inte ella på grekiska? du menar ella=kom eller menar du namnet ella/ela??
Fam Ndreca skrev 2008-01-12 18:31:08 följande:
men jag vill ju gå upp i vikt och det är inte heller lätt, tro mig!! Jag äter så mycket jag kan, men har man inte nycket aptit så är det inte lätt att tvinga sig själv at äta massor!! Någon mer med detta problemet? Jag gick upp 18 kg med bägge barnen och gick ner till min startvikt igen alldeles för snabbt!! Skulle gärna väga 58 kg eller mer, nu väger jag 52-53 och är 167 cm och det är för lite tycker jag. Ok inte jättelite som jag vägde ett tag 47-18 men ändå för lite...
Mirela fyller ju snart 1 år (om 2 veckor) och jag vet inte vad vi ska köpa till henne eller vad hon ska önska sig av släkt och vänner? Några tips? Mer än kläder som alltid behövs iförsig...
Funderade på en resväska men hur roligt är det för en ettåring, men den kanske kan bli ett rolig gömställe??