Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
![](https://www.familjeliv.se/hem/micorazon/gallery/phpo3tmkz.jpg)
Vet ni hur god den blev???!??!?! min man åt TVå jättebitar hahahaha Vi har fryst in resten, tydligen ska det gå enl honom. Hans moster gör i alla fall det... hm.. tycker inte det låter så gott när man tinar upp det men det kanske går
hahahha
Ni e ju inte riktigt kloka!!! haha
Petra?? hur orkar du med 4 barn efter att ha suttit hela natten vid datorn.... jag skulle döööö
Hemmafru? Låter skönt. Hade Besim haft ett BRA betalat jobb hade jag inte tvekat EN sekund.. Viktigt bara det där med att sätta in pengar på pensionsfond så man har det sen när man blir gammal. Är man hemma i några år tickar det på ganska bra. Så glöm inte det!
Själv har jag tänkt vara hemma i 1 ½ år nu, sen MÅSTe jag jobba. Jag var ju hemma hela grav med Dante, sen januari 06.... pga att jag mådde sååå illa. Så det är två år nu jag har varit hemma. Pluggade nu i höstas i och för sig, men hemifrån. Så när lillan börjar dagis har jag varit hemma i 3 ½ år JU! fy fan... jag blir sååå less på att vara hemma bara jag tänker på det... i alla fall när man är gravid...
saken e den att jagvet inte VAD jag vill göra sen ... hm..... ja ja, jag har 1 ½ år på mig att tänka ut det
kram på er tjejer, vaknar ni snart eller??? jag ska sova lite till. Har kört mannen till jobbet.
oj, sover alla idag eller?
Shit, vilken storm det e här! Strömmen har gått flera gånger så jag har laddat med ljus o tändare o ficklampor i hela huset!!!!! Hoppas inte den går nu igen, för jag måste göra välling till sonen innan han somnar. Bad hans pappa ge honom kvällsmat innan jag hämtade honom ifall att.....
Idag har jag städat HELA huset, helt svett!*puh!* Dammat, dammsugit, våttorkat, plockat undan..... helt otroligt så mycket skit man har hemma alltså, saker man samlar på sig av ingen nytta!!
Anna: hur blev kalaset? Hann du få undan alla saker? hihi