Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag håller på att packa till imorgon nu när vi ska till mina föräldrar. Gud vad mycket saker man måste ta med till Mirela. Vill ju helst inte glömma några viktiga saker typ hennes egen kudde, filt, gosedjur för då lär hon ALDRIG somna! Sen välling, gröt, mat, vällingflaska,nappar, kläder m.m. m.m. m.m.
Ni som har barn som använder/har använt nappar!!
Hur många nappar har era barn?
Hur ofta kokar ni dem?
Hur ofta slänger ni dem och tar nya?
Mirela har hur många som helst och de ligger överallt i hela huset!!! fanny du var ju ute på potatisjakt hörde jag, jag är ute på nappjakt VARJE dag!!! HOn lägger dem överallt!!! Jag kokar dem inte så ofta som jag borde, eller hur ofta borde man koka dem? Eftersom hon har så många så blir de ju nite slitna så byter dem inte ofta heller...
Är det någon som har en sån blöjhink som de gör reklam för här? Kanske man skulle satsa på. Men undrar ad de påsarna till kostar att köpa????
Ingen annan här idag???
Michaela? Hur går det med jullunchen? Jag har ÄNNU inte städat toaletten. Gud vad tråkigt!!!!!!!!!! Och MIrela vill alltid hålla på att peta i toalettstolen och det är väl inte så jättehygieniskt???
Gëzuar Krishtlindjet dhe Vitin e ri!!!
God Jul på er alla!!
Jag kommer nog inte in igen förren i mitten av veckan...
KRAM
Msuse: GRATTIS!!! Vad skönt att allt gick bra! Är ni hemma redan?
Jennie: Ring förlossningen och hör med dem.
Vi har med haft en underbar jul!! Underbart sällskap, jättegod mat och superroliga julklappar!!
Imorgon ska jag på rean och mannen ska ta barnen till våran stadspark.... Ska bli kul!!
KRAM till er alla!!!
Fam Ndreca skrev 2007-12-26 19:07:22 följande:
jag har lagt in lite bilder på min barn nu på min sida. inga från julafton än men men....